Учень п’ятого класу вже знайомий із прийменником — службовою частиною мови, що виступає разом з відмінковою формою іменника, займенника або числівника. Головне завдання прийменника — вираження залежності слів у словосполученні і в реченні. Прийменник допомагає показувати відношення між предметами (парк для прогулянок, комп’ютер для роботи), ознаки до предмета (пісня без слів, багатий на речі павільйон) або дії до предмета (піднятися о шостій, взяти з підлоги). Так само як і зі сполучниками, з написанням прийменників у школярів можуть виникати певні труднощі. І це не дивно, адже ці службові частини мови можуть писатися разом, окремо і навіть через дефіс. Найпростіше, що можна зробити для того, щоб грамотно вживати прийменники, — це постійно практикуватися вживати їх у реченні. У цьому уроці перед школярем стоїть завдання доповнити речення правильно записаним прийменником. На картинці учень бачить ошатно вбраних хлопчика та дівчинку, між яким знаходиться екран монітору. На моніторі є речення із пропущеним прийменником, під ним — один прийменник, записаний трьома різними способами. Дитина має обрати один із трьох варіантів та натиснути на нього. Якщо відповідь правильна, учень проходить на наступний етап завдання. Досить важливо, що у кожному реченні використовується красива, барвиста та насичена українська мова. Тож учень не тільки навчається граматики, а й розширює свій лексичний запас.