Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У процесі виконання попереднього завдання дитина тренувалась знаходити прийменники. Учень мав нагоду помітити, що ті завжди обʼєднуються з конкретними словами. Такі комбінації не можна назвати словосполученнями, адже лише один з елементів у їхньому складі є самостійним словом, тоді як прийменник лише додається до нього. Крім того, вони сприймаються як цілісна мовна одиниця, бо мають одне, спільне лексичне значення. Однак, у спілкуванні ці сполучення комбінації слів мають велику вагу, адже дозволяють зрозуміти, де міститься предмет, який у нього маршрут, що його оточують тощо. У процесі виконання цього завдання школяр тренуватиметься самостійно утворювати такі комбінації слів. На екрані перед дитиною міститься зображення словосполучення, де до одного зі слів має приєднуватись прийменник. Це може бути і сталий вираз, типовий для української мови, наприклад, «прокинутись о шості ранку» (чи в інший час), де використовується цілком конкретний певний прийменник, заміна якого не є можливою в рамках норм мови. Школяр читає словосполучення і з-поміж кількох варіантів прийменників під ним вибирає той один прийменник, який треба використати в цьому випадку. Отже, дитина знайомиться не лише з конкретними випадками використання цих службових слів, а й дізнається про нові мовні одиниці та вирази. Усі варіанти, між якими треба вибрати дитині, теж є прийменниками. Їх в українській мові не так багато, тож, рухаючись між етапами завдання, дитина познайомиться з більшістю слів, що входять до складу цієї частини мови. А використання прийменників у певних ситуаціях дозволить продемонструвати їхню роль як слів, що дозволяють виразити часово-просторові відносини в спілкуванні.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.3
Доповнюємо словосполучення прийменником
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися