Правильно знайти граматичну основу — це лише перший крок для її визначення. Не менш важливо навчитись і правильно її підкреслювати. Головне, що має запамʼятати дитина, — це те, що підмет підкреслюється однією горизонтальною рискою, тоді як присудок підкреслюється двома горизонтальними рисками, які йдуть паралельно. Першим здебільшого знаходяться підмет, який називає того або ще, що виконує дію. Дія — це і є присудок. Школяр аналізує речення, яке міститься перед ним на екрані, після чого знаходить підмет та присудок. Під робочою зоною з реченням міститься обидва типи підкреслень його граматичної основи. Бажаючи підкреслити підмет, дитина спочатку натискає на одну горизонтальну риску, після чого — виділяє відповідне слово. Далі школяр уже має натиснути на дві горизонтальні паралельні риски, аби після цього виділити присудок. Фактично ця вправа лише доповнює попередню, адже головна мета тут — знайти граматичну основу синтаксичної конструкції. Однак, зробити це не завжди просто, тож важливо отримати певну практику. Ця вправа доповнює попередню і відрізняється від неї за механікою виконання настільки, щоб бути цікавою для учня. Правильне символічне позначення граматичної основи простого речення отримує відповідну увагу, а дитина отримує можливість попрактикуватись у визначення підметів та присудків.