Фразеологізм — це досить стислий, короткий, але вкрай виразний вислів, який має певне значення, котре відрізняється від сенсу комбінації слів, які до нього входять. З цієї причини фразеологізми сприймаються як цілісні, єдині й неподільні мовні одиниці, котрі більше схожі на слова за лексичним значенням, хоча до їхнього складу може входити відразу кілька слів. Оскільки значення фразеологізму відрізняється від значення кожного зі слів, що до нього входить, важливо розуміти їхнє тлумачення, тобто те, у якому значенні ці вислови використовуються. У процесі виконання цього завдання дитина буде опрацьовувати цю тему. На екрані перед дитиною міститься зображення розгорнутої книжки. На одній сторінці — фразеологізми. На іншій — тлумачення для них, тобто пояснення значення кожного з виразів. Однак, фразеологізми та їхнє тлумачення переплутані місцями. Учень має проаналізувати значення кожного, співвіднести його з кожним із варіантів тлумачення, після чого перенести до відповідного. Коли школяр зробить це для одного вислову, той, який був на його місці, теж треба буде кудись перемістити, і варіантів для цього залишиться лише два. Однак, важливо, щоб учень не користувався цією підказкою, а читав кожне визначення й запамʼятовував його. У майбутньому це дозволить користуватися фразеологізмами ще й у повсякденному спілкуванні. Важлива перевага цього завдання в тому, що воно дозволяє значно розширити словниковий запас слів дитини, оскільки на кожному етапі учень стикається з трьома новими, не повʼязаними з попередніми, фразеологізмами.