Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Більша частина лексичного запасу української мови входить до так званої активної лексики, відомої та популярної серед більшості мовців незалежно від віку, статі, соціального статусу тощо. Однак, є у лексичному запасі й дві специфічні групи, які відрізняються за причиною використання, але при цьому є досить актуальними. Це застарілі слова, котрі застосовуються для того, щоб надати мовленню більшої автентичності або назвати якісь предмети, які використовувались у минулому; та є ще неологізми, які використовується для того, щоб назвати щось абсолютно нове, що прийшло у нашу культуру лічені роки тому. Виконуючи попереднє завдання, дитина тренувалась відрізняти слова, що належать до цих видів, тоді як ця вправа пропонує дещо більш заглибитись у їхнє тлумачення. На екрані перед дитиною міститься зображення робочої зони, що має досить цікавий спосіб візуального оформлення, який, вкупі з наявністю поряд додаткового героя, посилює ігровий компонент цього завдання. Тлумачення досить лаконічні, але змістовні, тож з їхньою допомогою можна легко зрозуміти, про що йде мова. Одне визначення стосується чогось, що використовувалось здебільшого у минулому, тоді як інше – чогось такого, що виникло недавно. Під робочою зоною з цими визначеннями, обом з яких бракує, власне, слів, які б вони тлумачили, і є кілька варіантів, що претендують на відповідні порожнини. Дитина аналізує кожен з варіантів, після чого вибирає ті слова, які відповідають цим визначенням, та переносить їх на належні місця. Дитині доведеться згадувати значення й інших варіантів, аби нічого не переплутати. Тож учню доведеться на кожному етапі визначати значення відразу кількох слів, що входять до застарілої лексики та неологізмів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.22
Пояснюємо значення неологізмів/застарілих слів
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися