Серед особливих та цікавих явищ лексики української мови варто згадати про пароніми. Якщо омоніми однакові за написанням і, за винятком омофонів, однакові й за звучанням при наявності різниці в лексичному значенні, то пароніми тільки схожі за написанням і звучанням. Пароніми теж різні за лексичним значенням слова, які використовуються в різних випадках, текстах тощо. Однак, той факт, що пароніми можуть відрізнятися лише однією літерою, але неодмінно відрізнятися хоча б так, є їхньою особливістю. Наприклад, слова «біліти» та «білити». Вони спільнокореневі, однак це не є багатозначне слово з різними морфемами. Це різні слова, адже їхні лексичні значення сильно відрізняються між собою. Відповідно, відрізняються і випадки їхнього використання. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься пояснювати значення паронімів, адже їхнє розуміння і є запорукою вдалого використання паронімів у мовленні, як і успішного проходження цієї теми в рамках шкільної програми навчання. На екрані перед учнем міститься пара визначень без термінів. Визначення подаються самі по собі, а от терміни, яким вони належать, є пропущеними. На їхньому місці містяться порожні ділянки. Ці терміни завжди і є паронімами. Варіанти цих слів перебувають під визначеннями. Учень порівнює їх та бачить, що дійсно між ними досить невелика різниця — буквально в одну літеру. За визначеннями зверху учень бачить, що ці слова зовсім різні лексично. Цікаво, що вони можуть навіть повʼязуватися з однією темою, адже ця невелика різниця між ними й характеризує пароніми, втілюючись у різних морфемах тощо. На новий етап до іншої пари таких слів дитина проходить тоді, коли вибирає правильні визначення для паронімів.