Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Пов'язані стандарти
5.УМ.1.1.Ж. Текст
5.УМ.2.1. Сприймання на слух і опрацювання прослуханих навчальних матеріалів
5.УМ.2.2. Загальне уявлення про мовлення як діяльність
5.УМ.3.1. Формування соціокультурної компетентності учнів
5.УМ.4.1. Формування навчально-інтелектуальних навчальних умінь
5.УМ.4.2. Формування загальнопізнавальних навчальних умінь
5.УМ.4.3. Формування творчих, естетико-етичних навчальних умінь
L.5.5.а Користування словами та фразами, засвоєними в результаті читання чи прослуховування.
Учень/учениця:
- знає визначення тексту, називає основні ознаки його;
- розуміє відмінності тексту від висловлення;
- пояснює особливості будови тексту;
- знає особливості будови опису;
- визначає тему та основну думку готового тексту;
- складає простий план тексту;
- визначає ключові слова в тексті;
- аналізує будову тексту;
- розрізняє тексти за належністю до певного типу мовлення;
- складає або відновлює текст, додержуючись змістової та композиційної єдності;
- здійснює вибірковий переказ тексту визначеного типу.
Учень/учениця:
- розрізняє на слух мовні одиниці: слова, словосполучення, речення;
- виявляє на слух мовні одиниці, вимовлені з порушенням правил вимови або узгодження складових;
- слухає і розуміє усне висловлювання;
- фіксує початок і кінець, визначає на слух кількість речень, кількість слів у тексті;
- відповідає на запитання за змістом прослуханого;
- демонструє розуміння прослуханого тексту, виконуючи з ним навчальні дії.
Учень/учениця:
- знає і пояснює зміст понять мовлення, види мовленнєвої діяльності, спілкування усне й писемне, монолог, діалог, адресат мовлення;
- знає типи мовлення, наводить приклади відповідних висловлень;
- знає вимоги до мовлення, основні правила спілкування, найпоширеніші етикетні формули;
- володіє всіма видами і типами мовленнєвої діяльності;
- сприймає й опрацьовує інформацію, подану в різних формах;
- розрізняє типи мовлення (розповідь, опис, роздум);
- визначає належність тексту (фрагменту) до певного типу мовлення;
- визначає мету спілкування, адресата мовлення;
- розрізняє офіційну й неофіційну ситуацію мовлення;
- застосовує на практиці основні правила спілкування.
Учень/учениця:
- сприймає, аналізує, оцінює прочитані чи почуті відомості та добирає й використовує ті з них, які необхідні для досягнення певної комунікативної мети;
- використовує українську мову для формування ціннісної позиції щодо громадянського патріотизму, любові до Батьківщини, поваги до її історії, культури й історичних пам’яток, сімейних цінностей, визнання цінності здоров’я свого й інших, оптимізм у сприйманні світу;
- усвідомлює необхідність бути готовим і здатним дотримуватися морально-етичних норм стосовно дорослих і ровесників у школі, позашкільному житті, дома, суспільно корисній діяльності.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- користується порівнянням та аналогією як засобами встановлення нових ознак і якостей;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.
Учень/учениця:
- аналізує мовні й позамовні поняття, явища, закономірності;
- порівнює, узагальнює їх;
- виділяє головне з-поміж другорядного;
- здобуває інформацію з різноманітних джерел, працює з текстами вивчених типів, стилів і жанрів мовлення;
- систематизує, зіставляє, інтерпретує готову інформацію;
- моделює мовні й позамовні поняття, явища, закономірності.
Учень/учениця:
- уявляє словесно описані предмети та явища;
- переносить раніше засвоєні знання та вміння в нову ситуацію;
- помічає й формулює проблему в процесі навчання;
- усвідомлює структуру предмета вивчення;
- робить припущення щодо способу розв’язання певної проблеми, добирає аргументи для його доведення;
- помічає красу в мовних явищах, явищах природи, мистецтві, вчинках і звершеннях людей;
- спроможний критично оцінювати власні вчинки.
Учень/учениця:
- знає та використовує точні відповідні загальні академічні та спеціальні визначення, які є базовими для конкретної теми, виконує певні навчальні дії на основі прослуховування чи читання.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Т.9
Складаємо план прослуханого тексту
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування