Робота зі специфічними морфемами, які допомагають у словотворенні, є досить нелегкою тому, що кожен вид таких морфем має власну специфіку, а ще й всередині цього виду їхнє різноманіття може бути вельми великим. Тому дитина має орієнтуватись у багатьох різних морфемах, памʼятаючи водночас, навіщо вони використовуються, коли та з якою метою. Із суфіксами працювати відносно складніше, ніж з префіксами, досвід роботи з якими дитина вже має. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься користуватись особливими морфемами-суфіксами, які використовуються з досить конкретною метою – для утворення назв регіонів країни. Досить вузька специфікація цього завдання перетворює його на розвиваючу гру, яка робить відповідні акценти та розширює кругозір дитини. На екрані перед дитиною міститься назва області. Як географічна одиниця на карті України області зʼявились не так вже й давно – у минулому столітті. А от слова-назви для регіонів явно мають більш далеку історію. Учень бачить назву області, яка має форму прикметника з суфіксом «-ськ-», «-цьк-» тощо. У назвах регіонів, які мають форму іменників, цей суфікс перетворюється на «щ» або «чч» тощо. Закінчення, звісно, теж змінюються відповідно до зміни частини мови. Отже, завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб змінити назву області на назву регіону за описаною вище схемою. Потрібну літеру учень має вписати сам разом із закінченням. Над парою слів є активна кнопка зі знаком питання, де коротко описуються такі метаморфози і прямо називається, як має виглядати фінальний варіант. Тому користуватись цією підказкою варто лише в крайньому випадку. Кожен етап супроводжується малюнками, що зображують українців у народних костюмах.