Дитина вже має досвід роботи із синонімами — словами, які мають різне написання, звучання й морфемний склад, але відрізняються відносною або навіть повною близькістю лексичних значень. Дитина вже вміє підбирати поодинокі синоніми до слів та відрізняти відтінки їхніх значень. Цього разу учню пропонується зробити ще один важливий крок на шляху до опанування цією темою — самостійно утворювати синонімічні ряди. Якщо антоніми — слова з протилежним лексичним значенням — завжди утворюють виключно пари слів, то от слів, які б були лексично близькими, може бути кілька, і вони утворюють цілі ряди. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення кількох каркасів для різних таких рядів слів. У цих каркасах уже міститься по одному слову, які задають тему синонімії для кожного ряду окремо. Ці слова є досить загальними поняттями, називаючи різні процеси, явища, якості, істот тощо. Хоча в цій вправі дитина має самостійно утворювати синонімічні ряди, для учня є підказка — слова для роботи розташовані під каркасами. Усі слова з наданих треба використати. Складність полягає лише в тому, що слова внизу містяться в хаотичному порядку. Тож учень аналізує кожне слово по черзі та визначає, до якого з рядів воно підходить, орієнтуючись за першими словами. Наприклад, якщо учень опрацьовує слово «мужній», то порівнює його з кожним першим словом у рядах: «говорити», «сміливий», «метелиця». Зрозумівши, що слово «мужній» є синонімом до другого з перелічений слів, дитина переносить його до відповідного каркасу. Дитина послідовно опрацьовує всі слова під ними. Утворивши три синонімічні ряди, дитина проходить на наступний етап до виконання подібного завдання з іншими словами.