Досить часто певні установи, державні органи, різні інстанції, служби та назви приватних компаній містять досить багато слів, які їх описують, називають те, чим ці установи займаються тощо. У розмові незручно кожного разу проговорювати повну назву установи, але не можна її скорочувати, адже спільні частини назв можуть бути в різних компаніях, тож існує вірогідність викликати плутанину. Тому і вигадали абревіатури – особливі слова, що будуються з перших літер слів, які входять до таких назв. Абревіатури вважаються окремими словами, але пишуться лише великими літерами, навіть якщо слова назви установи, крім першого слова, пишуться з маленької. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься розшифровувати абревіатури, повʼязуючи їх з тим, що вони називають і що означають. На екрані перед учнем міститься зображення кількох абревіатур, які розташовані у стовпчик. По інший бік від тире – розшифрування. Однак, спочатку вони розміщені хаотично. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити абревіатури до відповідних назв, з якими ті повʼязані за сенсом. Для того, щоб зробити це правильно, необхідно проаналізувати перші літери цих слів у кожному варіанті. Ці літери і входять до абревіатури, тож є орієнтирами для учня. Коли школяр знайде відповідник для кожної абревіатури в рамках одного етапу, то перейде на новий рівень, де треба буде виконати аналогічний набір дій з іншими такими словами. В завданні використовується досить відомі абревіатури, знання яких є дійсно важливим та актуальним для учня. Тож ця вправа корисна не лише для розвитку мовленнєвих здібностей, а для розширення кругозору дитини та її знань про оточуючий світ.