Прислівник — це самостійна частина мови, яка належить до дієслівної групи, адже синтаксично та лексично здебільшого повʼязується з дієсловом. Прислівник означає ознаку дії, стану або іншої ознаки. Прислівник — єдина самостійна частина мови, яка взагалі ніколи не змінюється граматично, не маючи жодних граматичних категорій: ані іменникових, ані дієслівних, ані власних унікальних, а відтак слова, що належать до цієї частини мови не мають і закінчення. Відсутність граматичних форм прислівник компенсує дуже великим різноманіттям видів. Є прислівники, які описують час дії, її спосіб, місце тощо. У процесі виконання цього завдання, яке має на меті нагадати дитині характерні особливості прислівників та сфокусувати увагу учня на цих словах, учень тренуватиметься знаходити прислівники в тексті. На екрані перед учнем міститься зображення тексту — іншого на кожному етапі завдання. Текст лаконічний і містить лише пару речень, однак, разом із цим він пізнавальний, а також просто якісно та художньо оформлений, тож читати його приємно. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає в тому, щоби знайти та виділити всі прислівники в тексті, незалежно від того, з якими словами вони обʼєднуються та до якої групи належать. Дитина аналізує кожне слово по черзі та визначає його значення. Знайшовши слово, що характеризує дію, стан або ознаку, дитина натискає на нього. Після цього школяр проходить на наступний етап, де на нього чекатиме інший текст із новими прислівниками, але механіка виконання завдання залишається такою ж. Ця вправа дозволяє учню відчути різноманіття прислівників, а крім того, вона готує дитину до виконання більш складних завдань у майбутньому.