Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Прислівник — це самостійна частина мови, яка належить до дієслівної групи, адже синтаксично та лексично здебільшого повʼязується з дієсловом. Прислівник означає ознаку дії, стану або іншої ознаки. Прислівник — єдина самостійна частина мови, яка взагалі ніколи не змінюється граматично, не маючи жодних граматичних категорій: ані іменникових, ані дієслівних, ані власних унікальних, а відтак слова, що належать до цієї частини мови не мають і закінчення. Відсутність граматичних форм прислівник компенсує дуже великим різноманіттям видів. Є прислівники, які описують час дії, її спосіб, місце тощо. У процесі виконання цього завдання, яке має на меті нагадати дитині характерні особливості прислівників та сфокусувати увагу учня на цих словах, учень тренуватиметься знаходити прислівники в тексті. На екрані перед учнем міститься зображення тексту — іншого на кожному етапі завдання. Текст лаконічний і містить лише пару речень, однак, разом із цим він пізнавальний, а також просто якісно та художньо оформлений, тож читати його приємно. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає в тому, щоби знайти та виділити всі прислівники в тексті, незалежно від того, з якими словами вони обʼєднуються та до якої групи належать. Дитина аналізує кожне слово по черзі та визначає його значення. Знайшовши слово, що характеризує дію, стан або ознаку, дитина натискає на нього. Після цього школяр проходить на наступний етап, де на нього чекатиме інший текст із новими прислівниками, але механіка виконання завдання залишається такою ж. Ця вправа дозволяє учню відчути різноманіття прислівників, а крім того, вона готує дитину до виконання більш складних завдань у майбутньому.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.2
Знаходимо прислівники у тексті
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися