Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Способів словотвору в українській мові є кілька, і всі вони досить різні та водночас  і досить багаті на цікаві випадки. Попереднє завдання було присвячене словотвору за допомогою додавання додаткових морфем до кореня: суфіксів, префіксів або їх обох водночас. Однак, це далеко не єдиний спосіб словотвору, хоча й досить розповсюджений. У процесі виконання цього завдання дитина познайомиться з іще одним, а саме – з творенням нових слів за допомогою поєднання основ або відразу кількох слів. Основа слова містить корінь, ядро лексичного значення, а також префікс та суфікс (якщо вони є), котрі вносять до цього значення свої корективи. Закінчення повʼязане більше зі значенням граматичним, тому в основу не входить. Якщо певне слово утворюється шляхом поєднання відразу двох основ, то у ньому відповідно, як мінімум, два кореня. Такі слова в українській мові трапляються нечасто, і вони обʼєднують у собі відразу два лексичних значення. На екрані перед учнем міститься набір слів, які виглядають так, ніби вони утворені шляхом додавання двох слів разом. Однак, не всі вони такими є. Поряд – ще одна робоча зона, поки що порожня. Дитина читає завдання, формулювання якого перебуває над набором слів. Там може бути вказано перенести до порожньої робочої зони лише ті слова, які утворені шляхом поєднання двох слів. Тоді дитина аналізує кожен випадок послідовно і по черзі. Якщо у цьому слові пара коренів, то воно утворене шляхом поєднання двох слів. Здебільшого між двома основами міститься особлива частинка «о», яка грає роль того елемента, який повʼязує два слова, хоча наявність цієї «о» не є абсолютним правилом. Коли дитина проаналізує та відбере всі слова, що підходять під критерій, визначений у завданні, то пройде на новий етап до іншого набору подібних слів.

 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.2
Знаходимо слова, які складаються з декількох слів
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися