Опис завдання
    Цей урок в ігровій формі тренуватиме вміння учня правильно відмінювати географічні назви.
    Географічні назви з іменниковими закінченнями, як українські, так і іншомовні, переважно відмінюємо як звичайні іменники І, II та III відмін. Географічні назви, що складаються з двох іменників, відмінюємо лише в другій частині (Ба́ден-Ба́ден — Ба́ден-Ба́дена). Назви населених пунктів чоловічого роду з нульовим закінченням в родовому відмінку та інші географічні поняття з наголосом у родовому відмінку однини на закінченні мають закінчення —а(-я), а всі інші у(-ю). (Тернопіль —Тернополя, Кавказ — Кавказу).
    На екрані перед учнем знаходиться телевізор з ілюстрацією. Учень має вгадати назву країни або міста, зображену на екрані, і вибрати її з-поміж запропонованих варіантів під телевізором. Після натискання на потрібну назву, вона з’явиться над персонажем ліворуч. Праворуч також стоїть персонаж. Над ним, у спеціальному рядку, потрібно вписати цю ж назву, але поставивши її у форму потрібного відмінка. Якого саме — вказано у завданні над екраном.
    Отже, виконуючи завдання, дитина вдосконалює свої навички визначати відмінок іменника, співвідносити теорію з практикою. Також цей урок розвиває кмітливість і розширює кругозір.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця:
-    знає морфологічні ознаки іменника;  
-    розуміє особливості відмінювання іменників кожної відміни, іменників, що мають форму лише множини; 
-    знає написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові, не- з іменниками, написання іменників-власних назв, правопис суфіксів іменників;
-    знаходить іменники в реченні;
-    визначає належність іменника до певного роду, відмінкову  форму та число іменників; 
-    класифікує іменники за родами, відмінами, групами;
-    доречно використовує іменники всіх числових та відмінкових форм;
-    виявляє закономірності у правописі відмінкових закінчень іменників певної відміни та іменників, що мають лише форму множини;
-    визначає в іменниках вивчені орфограми;
-    помічає й виправляє граматичні та орфографічні помилки, обґрунтовує написання вивченими правилами;
-    користується орфографічним словником.
Учень/учениця:
-    визначає головне; 
-    класифікує і групує вивчений матеріал; 
-    знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки; 
-    користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова); 
-    виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.
 
             
             
                