Урок «Слухаємо та запам’ятовуємо» тренує в учня уважність до деталей в тексті, вміння співставляти почуте і побачене, а також подає теорію щодо активної і пасивної лексики в українській мові через гру.
Перед дитиною на екрані знаходиться планшет, зверху посередині в ньому розташована картинка з рупором. Учень має натиснути на цю картинку, щоб прослухати текст. Під час слухання дитина повинна уважно розглядати об’єкти на планшеті і помічати всі відмінності між розповіддю і малюнками. Особливу увагу слід звернути на предмети, про які йдеться в тексті. Учень має вибрати один предмет, який згадується або, навпаки, НЕ згадується в тексті. Який з них треба шукать, вказано у завданні над планшетом. В кожному слайді потрібно виділити тільки один предмет. Дитина має змогу прослухати текст стільки разів, скільки їй потрібно.
Отже, проходячи слайд за слайдом цей урок, учень тренуватиме увагу, вміння відрізняти іменники від інших частин мови в тексті на слух, поповнюватиме свій словниковий запас і вивчатиме теорію з теми «Активна та пасивна лексика в українській мові».
Учень/учениця:
- розрізняє на слух мовні одиниці: слова, словосполучення, речення;
- виявляє на слух мовні одиниці, вимовлені з порушенням правил вимови або узгодження складових, або відповідні зазначеним в завданні прикметам;
- слухає і розуміє усне висловлювання, фіксує початок і кінець, визначає на слух кількість речень у тексті;
- відповідає на запитання за змістом прослуханого;
- демонструє розуміння прослуханого тексту, виконуючи навчальні дії.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.