Цей урок вдосконалить знання учня з теми «Правопис прикметників», тут дитина на практиці навчиться знаходити написані з помилками слова в конкретних реченнях.
На екрані перед учнем розташована ілюстрація, у верхній частині якої знаходиться речення. Учень має натиснути в реченні на всі прикметники, написані з помилками. В кожному слайді кількість цих слів різна, тому варто бути уважним.
Під час виконання цього уроку дитина навчиться самостійно відшукувати помилки в прикметниках, використовуючи всі знання, які вона отримала.
Учень/учениця:
- знає морфологічні ознаки прикметника, його синтаксичну роль;
- пояснює написання прикметників відповідними правилами;
- знаходить прикметники в реченні;
- визначає морфологічні ознаки, синтаксичну роль прикметника в реченні;
- відмінює прикметники твердої й м’якої груп;
- утворює правильно форми вищого й найвищого ступенів порівняння якісних прикметників;
- утворює якісні, відносні й присвійні прикметники від інших частин мови за допомогою відомих способів словотвору;
- правильно записує прикметники з вивченими орфограмами;
- помічає та виправляє помилки у вживанні прикметників.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.