Для того, щоби навчитися дійсно добре сприймати інформацію на слух, необхідна практика. А для того, аби така робота не стала однотипною й не набридла дитині, аудіювання набуває різних форматів подачі інформації та тематик. Ця вправа присвячена тваринам. Дитина вже досить багато знає про них, тож їй пропонується відповідати на загадки. Питання загадки подається в усній формі, а варіанти відповіді на неї — у писемній. Щоби прослухати текст запитання, потрібно натиснути на активну кнопку. Школяр аналізує питання та варіанти відповіді на нього, після чого робить свій вибір. Для того, щоби правильно відповісти на питання, потрібно не просто його уважно слухати, а і проаналізувати інформацію, яка в ньому подається, а також порівняти її з кожним із варіантів відповіді. Наприклад, загадка питає, яка тварина не має шиї, бо її голова плавно переходить у хвіст. Учень аналізує кожен із варіантів та пригадує, як виглядає кінь, варан, олень, і розуміє, що правильна відповідь — змія.
Учень/учениця:
- розрізняє на слух мовні одиниці: слова, словосполучення, речення;
- виявляє на слух мовні одиниці, вимовлені з порушенням правил вимови або узгодження складових, або відповідні зазначеним в завданні прикметам;
- слухає і розуміє усне висловлювання, фіксує початок і кінець, визначає на слух кількість речень у тексті;
- відповідає на запитання за змістом прослуханого;
- демонструє розуміння прослуханого тексту, виконуючи навчальні дії.
Учень/учениця:
- уявляє словесно описані предмети та явища;
- переносить раніше засвоєні знання та вміння в нову ситуацію;
- помічає й формулює проблему в процесі навчання;
- усвідомлює структуру предмета вивчення;
- робить припущення щодо способу розв’язання певної проблеми, добирає аргументи для його доведення (у нескладних випадках);
- помічає красу в мовних явищах, явищах природи, у творах мистецтва, у вчинках людей і результатах їхньої діяльності;
- критично оцінює свої вчинки, узгоджує їх із загальнолюдськими моральними нормами;
- виявляє готовність і здатність творити добро словом і ділом.
Учень/учениця:
- знає та використовує точні загальнонаукові та мовноспецифічні слова та фрази;
- вміє використовувати словник при поясненні слова або фрази, важливої для розуміння або вираження думки.