Хоча здебільшого в процесі навчання дитина використовує писемну форму мови спілкується вона за допомогою усної. Ця вправа поєднує обидві форми й підсумовує навички, які тренувала дитина в різних вправах, що має форму аудіювання. Перед учнем на екрані міститься зображення смартфону. Там груповий чат, тобто переписка між кількома людьми. Над слухалкою міститься активна кнопка, натиснувши на яку школяр почує питання — інше для кожного наступного етапу завдання. Кожен зі співрозмовників дає свій варіант відповіді на нього. Дитина аналізує питання та вибирає той варіант, який, на її думку, є правильним. Тематика питань — теорія української мови, яку дитина засвоїла за допомогою вже пройдених тем. Наприклад, учень має згадати, скільки частин мови є в українській мові тощо. Отже, значення цього завдання подвійне. Воно дозволяє підсумувати велику кількість теоретичних тем з граматики та інших розділах мовознавства. Також це завдання остаточно закріплює практичне вміння працювати зі звуковим рядом та сприймати питання на слух, щоби вибрати правильний варіант відповіді на нього вже з написаних варіантів.
Учень/учениця:
- розрізняє на слух мовні одиниці: слова, словосполучення, речення;
- виявляє на слух мовні одиниці, вимовлені з порушенням правил вимови або узгодження складових, або відповідні зазначеним в завданні прикметам;
- слухає і розуміє усне висловлювання, фіксує початок і кінець, визначає на слух кількість речень у тексті;
- відповідає на запитання за змістом прослуханого;
- демонструє розуміння прослуханого тексту, виконуючи навчальні дії.
Учень/учениця:
- уявляє словесно описані предмети та явища;
- переносить раніше засвоєні знання та вміння в нову ситуацію;
- помічає й формулює проблему в процесі навчання;
- усвідомлює структуру предмета вивчення;
- робить припущення щодо способу розв’язання певної проблеми, добирає аргументи для його доведення (у нескладних випадках);
- помічає красу в мовних явищах, явищах природи, у творах мистецтва, у вчинках людей і результатах їхньої діяльності;
- критично оцінює свої вчинки, узгоджує їх із загальнолюдськими моральними нормами;
- виявляє готовність і здатність творити добро словом і ділом.
Учень/учениця:
- знає та використовує точні загальнонаукові та мовноспецифічні слова та фрази;
- вміє використовувати словник при поясненні слова або фрази, важливої для розуміння або вираження думки.