У світі тисячі музеїв, які можуть бути присвячені неймовірно різноманітним проявам мистецтва. Бувають жанрові музеї, велетенські картинні галереї, задля яких приїжджають із різних далеких країн, є музеї сучасного мистецтва і древніх культур. Така їхня популярність зрозуміла: у хорошому музеї можна застрягнути на тиждень, оглядаючи прекрасні картини або спостерігаючи за красою древніх скульптур. Ця вправа знайомить дитину з найцікавішими й найдивнішими музеями світу. Є питання, де називається той чи інший вид музею. На екрані нижче наводиться малюнок, у структуру якого вказані варіанти відповіді. Уже за самим тільки змістом цих питань дитина може дізнатися щось нове, наприклад, про існування підводного музею. Також є активна кнопка, натиснувши яку, школяр почує текст про музеї і зможе зробити правильний вибір серед варіантів. Натомість вони, як і цікаві варіанти відповіді, заохочують дитину потім, після виконання завдання, дізнатися щось нове про якесь цікаве місце.
Учень/учениця:
- розрізняє на слух мовні одиниці: слова, словосполучення, речення;
- виявляє на слух мовні одиниці, вимовлені з порушенням правил вимови або узгодження складових, або відповідні зазначеним в завданні прикметам;
- слухає і розуміє усне висловлювання, фіксує початок і кінець, визначає на слух кількість речень у тексті;
- відповідає на запитання за змістом прослуханого;
- демонструє розуміння прослуханого тексту, виконуючи навчальні дії.
Учень/учениця:
- сприймає, аналізує, оцінює прочитані чи почуті відомості та добирає й використовує ті з них, які необхідні для досягнення певної комунікативної мети;
- використовує українську мову як засіб формування ціннісної позиції щодо громадянського патріотизму, любові до Батьківщини, української природи, почуття гордості за свою країну, поваги до її історії, культури й історичних пам’яток, сімейних цінностей, визнання цінності здоров’я свого й інших, оптимізм у сприйманні світу;
- усвідомлює необхідність бути готовим і здатним дотримуватися морально-етичних норм стосовно дорослих і ровесників у школі, позашкільному житті, дома, суспільно корисній діяльності.
Учень/учениця:
- уявляє словесно описані предмети та явища;
- переносить раніше засвоєні знання та вміння в нову ситуацію;
- помічає й формулює проблему в процесі навчання;
- усвідомлює структуру предмета вивчення;
- робить припущення щодо способу розв’язання певної проблеми, добирає аргументи для його доведення (у нескладних випадках);
- помічає красу в мовних явищах, явищах природи, у творах мистецтва, у вчинках людей і результатах їхньої діяльності;
- критично оцінює свої вчинки, узгоджує їх із загальнолюдськими моральними нормами;
- виявляє готовність і здатність творити добро словом і ділом.
Учень/учениця:
- знає та використовує точні загальнонаукові та мовноспецифічні слова та фрази;
- вміє використовувати словник при поясненні слова або фрази, важливої для розуміння або вираження думки.