Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

 

Якщо попереднє завдання фактично лише знайомило дитину зі схематичним зображенням складного речення, то ця вправа пропонує перейти на новий рівень і навчитися самостійно її будувати. Це важливо, адже завдяки схемі школяр сприймає структурні елементи складного речення (тобто прості речення в його складі та сполучники, що використовуються для зв’язку між ними) більш чітко, що дозволить йому ефективно працювати з будь-яким складним реченням у майбутньому. Перед дитиною міститься складне речення, біля якого — матеріал для створення схеми, тобто умовні позначення. Кольоровою геометричною фігурою позначається просте речення, а також там є розділові знаки й різні сполучники, серед яких можуть бути як правильні, так і непотрібні для схеми. Дитина читає речення, яке є повністю завершеним і правильно побудованим. Знайшовши граматичні основи та те, де закінчується одне й починається друге речення, школяр вивчає спосіб зв’язку між ними і вже на основі цього будує схему внизу робочої зони.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.10
Створюємо схему складного речення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися