Цей урок вдосконалить вміння дитини відмінювати іменники. Множинні іменники відмінюються таким же чином, які ті, що мають обидві форми.
Перед учнем на екрані розташована яскрава ілюстрація. Ліворуч знаходиться персонаж, який задумав множинний іменник. Учень має вгадати слово, поставити його у потрібний відмінок і вписати результат у спеціальний рядок на автомобілі в центрі ілюстрації. Над картинкою є завдання, де вказано, в який відмінок треба поставити іменник.
Отже, виконуючи це завдання, дитина тренуватиметься відмінювати саме множинні іменники, Також такі уроки розвивають уважність та кмітливість.
Учень/учениця:
- знає морфологічні ознаки іменника;
- розуміє особливості відмінювання іменників кожної відміни, іменників, що мають форму лише множини;
- знає написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові, не- з іменниками, написання іменників-власних назв, правопис суфіксів іменників;
- знаходить іменники в реченні;
- визначає належність іменника до певного роду, відмінкову форму та число іменників;
- класифікує іменники за родами, відмінами, групами;
- доречно використовує іменники всіх числових та відмінкових форм;
- виявляє закономірності у правописі відмінкових закінчень іменників певної відміни та іменників, що мають лише форму множини;
- визначає в іменниках вивчені орфограми;
- помічає й виправляє граматичні та орфографічні помилки, обґрунтовує написання вивченими правилами;
- користується орфографічним словником.
Учень/учениця:
- визначає головне;
- класифікує і групує вивчений матеріал;
- знаходить і пояснює причиново-наслідкові зв’язки;
- користується прийомами осмисленого запам’ятовування (план, опорні слова);
- виконує творчі завдання; застосовує мисленнєві операції, мовні знання і мовленнєві вміння в життєвих ситуаціях для розв’язання важливих проблем.