Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень шостого класу має знати про те, що окрім трьох звичних категорій родів (жіночий, чоловічий та середній) іменник може мати ще один — спільний. Отже, деякі іменники мають спільний рід. Це стосується назв людей за їхніми рисами характеру, поведінкою, професією (невдаха, причепа, соня, роззява, листоноша, голова в значенні «керівник»). Визначається рід таких іменників за зв’язком слів у реченні. Це означає, що саме по собі таке слово не має конкретного роду, однак, під час мовлення всі учасники розмови здатні зрозуміти, до якого роду варто відносити об’єкт, про якого йде мова. У цій вправі перед учнем з’являється група персонажей, один із яких тримає в руках пусту табличку. Завдання дитини — вписати в цю таблицю слово, яке має спільний рід. Для того, щоби полегшити завдання учню, йому надається чотири варіанти, з яких необхідно вибрати один іменник спільного роду. Ця вправа націлена на розширення словникового запасу дитини та збільшення обізнаності у вивченні родів іменників.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.5
Вибираємо слово спільного роду
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися