Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Метою цього уроку є навчити учня будувати схему до конкретного словосполучення. У словосполученні виділяють головне слово, від якого ставиться питання. Друге слово називається залежним, саме до нього ставиться питання. На схемі головне слово позначається хрестиком, а стрілка питання вказує на залежне слово.
    На екрані учень бачить аркуш блокнота, на якому в нижній частині розташоване словосполучення. Над ним міститься недомальована схема, її й має закінчити дитина. Учень повинен взяти хрестик і поставити його над головним словом, а кінець стрілки — над залежним. Також дитина має поставити питання від головного до залежного слова і вписати його в спеціальний рядок над стрілкою зі знаком питання наприкінці.
    Отже, виконуючи завдання, дитина на практиці навчиться створювати схему для словосполучення. Також цей урок добре розвиває увагу і здатність до мовного аналізу.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.5
Визначаємо головні й залежні слова
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися