Увімкнути звуки
            Вимкнути звуки
        Відмінна робота!
            Спробуй ще раз
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Вітаємо з проходженням олімпіади
            
				Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
            
            
        Відмінна робота!
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Опис завдання
Оскільки деякі прислівники були утворені шляхом переходу з інших частин мови, існує специфічна прислівникова омонімія, коли, скажімо, прислівник, який відповідає на питання “де?”, пишеться та звучить, як прийменник з іменником, що називається певне місце. Але різниця між ними суттєва – прислівник є цілісним словом, тоді як у другій конструкції можна замінити один з елементів. Завдяки виконанню цього завдання можна дослідити омонімію прислівників на таких прикладах.
Пов'язані стандарти
                    
                    7.УМ.1.1.Ґ. Прислівник
                    
                        
                    
                    L.7.1.b. Самостійні частини мови
                    
                        
                    
                
            Учень/учениця:
-       знає значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль прислівника;
-       розуміє роль прислівника в мовленні;
-       називає способи творення прислівників;
-       записує правильно прислівники, пояснює їх написання правилами;
-       знаходить прислівники в реченні, відрізняє їх від омонімічних і паронімічних частин мови;
-       утворює ступені порівняння прислівника; правильно наголошує прислівники;
-       помічає й виправляє помилки в правописі прислівників;
-       складає речення й мікротексти з прислівниками.
                    Учень/учениця:
-       формує і використовує доконаний й недоконаний вид дієслова;
-       змінює дієслова за часом, родом і числами, вживає та розуміє лексичні конструкції з дієсловами.
-       розрізняє і правильно використовує займенники, має уяву про розряди займенників, вживає їх у лексичних конструкціях;
-       використовує загальновживані іменники, власні назви, відмінює іменники, виявляє близькі та протилежні за значенням, вживає їх у лексичних конструкціях;
-       розрізняє і правильно вживає прислівники і прикметники;
-       знає і правильно застосовує ступені порівняння прислівників;
-       знає і правильно застосовує ступені порівняння прикметників, відмінює прикметники, правильно використовує їх за розрядами, вживає та розуміє лексичні конструкції з ними.
                    
                Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
            
            Д.8
             
            Досліджуємо омонімію  прислівників
        
            -
            
        
        
        
                0
                
                    
                    
            
            Відповідей на питання
                
                0
                /100
                
                    
                    
            
        Набрано балів
                
            
                
                    
                
                Це правильна відповідь!
            
            
                
                    
                
                Це неправильна відповідь!
            
        
     
            Пауза
            Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
            Повернутись до тренування
                Завершити тренування
             
            Відкрити правильну відповідь
            Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
            Дивитися
                Повернутись до тренування
             
                
