Увімкнути звуки
            Вимкнути звуки
        Відмінна робота!
            Спробуй ще раз
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Вітаємо з проходженням олімпіади
            
				Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
            
            
        Відмінна робота!
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Опис завдання
Народні мудрі вислови – лаконічні вислови, що прийшли до нас з глибини віків та збереглись завдяки яскравій образності та специфічному ритму, який легко запам’ятовується. Це завдання знайомить з багатьма такими висловами, дозволяючи відчути народну мудрість з її уроками. Текст приказки надається неповним, і його потрібно відновити, маючи кілька варіантів закінчення або початку фрази.
Пов'язані стандарти
                    
                    7.УМ.2.2. Загальне уявлення про мовлення як діяльність
                    
                        
                    
                    7.УМ.3.1. Формування соціокультурної компетентності учнів
                    
                        
                    
                    7.УМ.4.1. Формування загальнопізнавальних (інтелектуальних, інформаційних) умінь і навичок
                    
                        
                    
                    7.УМ.4.2. Формування творчих, естетико-етичних навчальних умінь
                    
                        
                    
                    L.7.3. Лексикологія. Фразеологія. Пряме і переносне значення. Образність мовлення
                    
                        
                    
                    L.7.4.c. Розуміння зв’язків між словами, відтінків та нюансів у значенні слів
                    
                        
                    
                
            Учень/учениця:
-       знає і пояснює зміст понять мовлення, види мовленнєвої діяльності, спілкування усне й писемне, монолог, діалог, адресат мовлення;
-       знає типи мовлення, наводить приклади відповідних висловлень;
-       знає вимоги до мовлення, основні правила спілкування, найпоширеніші етикетні формули;
-       володіє всіма видами і типами мовленнєвої діяльності;
-       сприймає й опрацьовує інформацію, подану в різних формах;
-       працює  з текстами вивчених типів, стилів і жанрів мовлення;
-       розрізняє офіційний та неофіційний стиль мовлення;
-       застосовує на практиці основні правила спілкування.
                    Учень/учениця:
-       сприймає, аналізує, оцінює прочитані чи почуті відомості та добирає й використовує ті з них, які необхідні для досягнення певної комунікативної мети;
-       використовує українську мову для  формування ціннісної позиції щодо громадянського патріотизму, любові до Батьківщини, поваги до її історії, культури й історичних пам’яток, сімейних цінностей, визнання цінності здоров’я свого й інших, оптимізм у сприйманні світу;
-       усвідомлює необхідність бути готовим і здатним дотримуватися морально-етичних норм стосовно дорослих і ровесників у школі, позашкільному житті, вдома; займатися суспільно корисною діяльністю.
                    Учень/учениця:
-       аналізує мовні й позамовні поняття, явища, закономірності;
-       порівнює, узагальнює, конкретизує їх;
-       робить висновки  на основі спостережень;
-       виділяє головне з-поміж другорядного;
-       здобуває інформацію з різноманітних джерел (довідкової, художньої літератури, ресурсів Інтернету тощо), здійснює бібліографічний пошук, працює з текстами вивчених типів, стилів і жанрів мовлення;
-       систематизує, зіставляє, інтерпретує готову інформацію;
-       моделює мовні й позамовні поняття, явища, закономірності.
                    Учень/учениця:
-       уявляє словесно описані предмети і явища, фантазує на основі сприйнятого;
-       прогнозує подальший розвиток певних явищ;
-       переносить раніше засвоєні знання і вміння в нову ситуацію;
-       помічає й формулює проблеми в процесі навчання й життєтворчості;
-       усвідомлює будову предмета вивчення;
-       робить припущення щодо способу розв’язання певної проблеми;
-       добирає аргументи для його доведення;
-       спростовує хибні припущення й твердження;
-       помічає й цінує красу в мовних явищах, явищах природи, у творах мистецтва, вчинках людей і результатах їхньої діяльності;
-       критично оцінює відповідність своїх вчинків загальнолюдським моральним нормам, усуває помічені невідповідності;
-       виявляє здатність поставити себе на місце іншої людини;
-       усвідомлює й намагається творити добрі справи словом і ділом.
                    Учень/учениця:
-       розуміє різницю між офіційним та неофіційним використанням мови, визначає пряме і переносне значення слів і фраз з використанням контекстних підказок;
-       порівнює типи лексики за сферами вживання;
-       розуміє та/або уточнює значення невідомих і багатозначних слів та фраз, виходячи з прочитання та змісту тексту, гнучко вибираючи з ряду можливих варіантів;
-       демонструє розуміння образної мови, словосполучень і нюансів у значеннях слів;
-       визначає, аналізує та інтерпретує фігури мовлення у контексті;
-       узагальнює або конкретизує поняття і значення, добирає влучні слова і фрази, щоб досягнути потрібного ефекту;
-       інтерпретує образну мову в контексті;
-       розуміє та пояснює значення загальних ідіом, приказок та прислів'їв;
-       використовує зв'язок між окремими словами (синонімами, антонімами), щоб краще розуміти кожне слово.
                    Учень/учениця
-       розуміє та визначає взаємозв’язок між словами та використанням їх для опису предметів та їхніх ознак, дій, явищ тощо;
-       розуміє значення простих аналогій та метафор у контексті;
-       розуміє значення та взаємозв’язок слів з протилежними та схожими, але не однаковими значеннями, співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами значення;
-       визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням;
-       розрізняє відтінки лексичного значення споріднених слів, описує різницю між спорідненими словами;
-       має навички вираження емоційних та оціночних відтінків.
                    
                Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
            
            С.8
             
            Гра «За народною мудрістю»
        
            -
            
        
        
        
                0
                
                    
                    
            
            Відповідей на питання
                
                0
                /100
                
                    
                    
            
        Набрано балів
                
            
                
                    
                
                Це правильна відповідь!
            
            
                
                    
                
                Це неправильна відповідь!
            
        
    Пауза
            Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
            Повернутись до тренування
                Завершити тренування
            Відкрити правильну відповідь
            Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
            Дивитися
                Повернутись до тренування
            
                