Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Дієприслівники доконаного виду утворюються на основі дієслів такого виду за допомогою поєднання з ними додаткової морфеми – суфіксу, характерного для цієї особливої форми дієслова. Префікси, які і вказують на вид, змінювати не потрібно. Необхідно лише додати потрібний суфікс, вписавши слово у порожню клітинку. Це завдання не лише перевіряє теоретичні знання принципів такої словобудови, а й знання правопису дієприслівників.
Пов'язані стандарти
7.УМ.1.1.Г. Дієприслівник
L.7.1.b. Самостійні частини мови
L.7.4.а. Будова слова як ключ до його значення
Учень/учениця:
- знає загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль дієприслівника;
- розуміє та пояснює значення дієприслівника в мовленні;
- записує правильно дієприслівники з вивченими орфограмами, пояснює правопис їх відповідними правилами;
- знає правила вживання розділових знаків у реченнях з дієприслівниковими зворотами і одиничними дієприслівниками;
- знаходить дієприслівник, дієприслівниковий зворот у реченні;
- відрізняє дієприслівник від дієприкметника;
- визначає граматичні ознаки дієприслівника;
- правильно інтонує речення з дієприслівниковими зворотами;
- складає речення з дієприслівниковими зворотами, здійснює заміну їх підрядними реченнями;
- виправляє помилки у вживанні й правописі дієприслівників;
- складає монологи й діалоги, використовуючи виражальні можливості дієприслівників і дієприслівникових зворотів.
Учень/учениця:
- формує і використовує доконаний й недоконаний вид дієслова;
- змінює дієслова за часом, родом і числами, вживає та розуміє лексичні конструкції з дієсловами.
- розрізняє і правильно використовує займенники, має уяву про розряди займенників, вживає їх у лексичних конструкціях;
- використовує загальновживані іменники, власні назви, відмінює іменники, виявляє близькі та протилежні за значенням, вживає їх у лексичних конструкціях;
- розрізняє і правильно вживає прислівники і прикметники;
- знає і правильно застосовує ступені порівняння прислівників;
- знає і правильно застосовує ступені порівняння прикметників, відмінює прикметники, правильно використовує їх за розрядами, вживає та розуміє лексичні конструкції з ними.
Учень/учениця:
- використовує загальновживані морфеми як ключ до значення слова;
- використовує зрозуміле значення кореня слова для визначення значення нового слова, створеного додаванням афіксів;
- змінює значення слів за допомогою додавання або вилучення афіксів до відомого слова;
- розуміє і визначає значення спільнокореневих слів;
- використовує значення окремих слів для розуміння значення слів, створених їхнім злиттям, створює нові слова цим способом.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.3
Утворюємо дієприслівники доконаного виду
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
