Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Письмове мовлення має свій комплекс норм і правил, до яких входить не лише правопис окремих слів та їхнє узгодження і поєднання, а також вживання розділових знаків. Це завдання пропонує удосконалити писемне мовлення, потренувавшись у використанні символів пунктуації в різних складних випадках. Наприклад, навчитися розпізнавати питання, звертання та конструкції, що виділяються комами, знаходити слова у лапках, емоційно забарвлені і окличні речення тощо.
Пов'язані стандарти
7.УМ.1.2.В. Літературні норми української мови
L.7.2. Розуміння загальних принципів уживання правил пунктуації та орфографії в усному і письмовому мовленні
Учень/учениця:
- знає та розуміє поняття «літературна мова», «літературна норма»;
- знає норми орфоепічні, орфографічні, лексичні, фразеологічні, словотвірні, морфологічні, синтаксичні, пунктуаційні, стилістичні;
- спостерігає за мовленням, помічає порушення літературної норми;
- розрізняє поняття «літературна мова» й «діалекти», «просторіччя», «жаргон»;
- редагує речення й тексти, що містять порушення літературних норм;
- користується лінгвістичними словниками з метою вдосконалення власного мовлення.
Учень/учениця:
- розставляє розділові знаки між однорідними членами, при звертаннях і вставних словах, між частинами складного речення, обґрунтовує їхнє уживання відповідними правилами;
- знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила;
- користується відповідними розділовими знаками в кінці речення для позначення його емоційного забарвлення і мети висловлювання;
- правильно використовує розділові знаки для позначення прямої мови, назв творів та цитат з тексту;
- вибирає прості, складносурядні або складнопідрядні речення, щоб відображати різну взаємодію між думками.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.3
Вдосконалюємо письмове мовлення
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування

