Увімкнути звуки
            Вимкнути звуки
        Відмінна робота!
            Спробуй ще раз
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Вітаємо з проходженням олімпіади
            
				Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
            
            
        Відмінна робота!
            
                    0
                    
                Витрачено часу
                
                    0
                    
                Набрано балів
                
                    0 /
                    0
                    
            Відповідей на питання
                Опис завдання
Є різні схеми поєднання прямої мови та слів автора. Це завдання удосконалює розуміння теми прямої мови та дозволяє навчитися добирати схему відповідно до випадку. Водночас необхідно доповнити речення тими пунктуаційними знаками, яких там бракує.
Пов'язані стандарти
                    
                    7.УМ.1.2.А. Синтаксичні конструкції. Синтаксис речень. Розділові знаки в синтаксичних конструкціях
                    
                        
                    
                    7.УМ.2.2. Загальне уявлення про мовлення як діяльність
                    
                        
                    
                    L.7.2. Розуміння загальних принципів уживання правил пунктуації та орфографії в усному і письмовому мовленні
                    
                        
                    
                
            Учень/учениця:
-       знає правила вживання розділових знаків у вивчених синтаксичних конструкціях;
-       знає та називає вивчені самостійні та службові частини мови, наводить приклади їх;
-       пояснює написання слів різних частин мови та вживання розділових знаків у вивчених конструкціях правилами;
-       розставляє правильно розділові знаки в простих ускладнених, а також у складних реченнях відповідно до вивчених правил;
-       знаходить у реченнях вивчені частини мови;
-       визначає належність слова до певної частини мови, визначає її граматичні ознаки;
-       визначає у словах орфограми, обґрунтовує написання слів відповідними правилами;
-       виправляє допущені помилки;
-       мислить критично, формулює тезу, добирає аргументи на її підтвердження або спростування, самостійно робить висновки.
                    Учень/учениця:
-       знає і пояснює зміст понять мовлення, види мовленнєвої діяльності, спілкування усне й писемне, монолог, діалог, адресат мовлення;
-       знає типи мовлення, наводить приклади відповідних висловлень;
-       знає вимоги до мовлення, основні правила спілкування, найпоширеніші етикетні формули;
-       володіє всіма видами і типами мовленнєвої діяльності;
-       сприймає й опрацьовує інформацію, подану в різних формах;
-       працює  з текстами вивчених типів, стилів і жанрів мовлення;
-       розрізняє офіційний та неофіційний стиль мовлення;
-       застосовує на практиці основні правила спілкування.
                    Учень/учениця:
-       розставляє розділові знаки між однорідними членами, при звертаннях і вставних словах, між частинами складного речення, обґрунтовує їхнє уживання відповідними правилами;
-       знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила;
-       користується відповідними розділовими знаками в кінці речення для позначення його емоційного забарвлення і мети висловлювання;
-       правильно використовує розділові знаки для позначення прямої мови, назв творів та цитат з тексту;
-       вибирає прості, складносурядні або складнопідрядні речення, щоб відображати різну взаємодію між думками.
                    
                Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
            
            К.7
             
            Вдосконалюємо знання прямої мови
        
            -
            
        
        
        
                0
                
                    
                    
            
            Відповідей на питання
                
                0
                /100
                
                    
                    
            
        Набрано балів
                
            
                
                    
                
                Це правильна відповідь!
            
            
                
                    
                
                Це неправильна відповідь!
            
        
     
            Пауза
            Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
            Повернутись до тренування
                Завершити тренування
             
            Відкрити правильну відповідь
            Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
            Дивитися
                Повернутись до тренування
             
                
