Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Основна думка тексту – це його ідея. Якщо тема називає те, що в тексті розповідається, то основна думка – це те, для чого текст взагалі було створено, що він передає, чому вчить, про що повідомляє тощо. Для того, щоб краще розуміти тексти загалом, необхідно знати різницю між темою та основною думкою. Це завдання концентрується на другому понятті, дозволяючи навчитися визначати основну думку до тексту за поданих варіантів.
Пов'язані стандарти
7.УМ.1.2.Б. Текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Стилі мовлення
L.7.5. Користування словами та фразами, засвоєними в результаті читання чи прослуховування
RI.7. Усвідомлене прослуховування або читання текстів, їх опрацювання та аналіз
Учень/учениця:
- знає визначення тексту, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті;
- знає сфери вживання, основні види (жанри) висловлень, загальні та мовні ознаки основних стилів мовлення;
- пояснює вибір стилю тексту (висловлення) у відповідності до мети й ситуації спілкування;
- розуміє призначення публіцистичного стилю, знає сферу його вживання, основні види висловлень, загальні та мовні ознаки;
- знає й називає загальні та мовні ознаки публіцистичного стилю;
- розпізнає текст, визначає його тему, основну думку, аналізує будову, визначає стиль;
- визначає мікротеми та складає простий план готового тексту, а також план тексту, над складанням якого працює;
- знаходить і виправляє стилістичні помилки.
Учень/учениця:
- знає та використовує точні відповідні загальні академічні та спеціальні визначення, які є базовими для конкретної теми, виконує певні навчальні дії на основі прослуховування чи читання слів та фраз.
Учень/учениця:
- наводить кілька точних фрагментів тексту, демонструючи аналіз тексту, висновки, зроблені з нього;
- визначає дві або більше центральних ідей у тексті та аналізує їхній розвиток, надає об'єктивне резюме тексту;
- визначає значення слів і словосполучень, які використовуються у тексті, включно з образним, коннотативним та технічним сенсами;
- аналізує вплив конкретного вибору слова на зміст і тон всього тексту;
- аналізує структуру організації тексту, включно з тим, як основні розділи сприяють розвитку цілого тексту;
- визначає точку зору або мету автора в тексті і аналізує, яким чином автор відокремлює свою позицію від позиції інших;
- порівнює і протиставляє текст з аудіоверсією тексту, аналізуючи втілення кожного суб'єкта порівняння;
- читає та осмислює науково-публіцистичну літературу в проміжку складності для 6–8 класів;
- використовує виразне мовлення, розділяє речення та думки інтонаційними паузами;
- наводить кілька уривків з тексту, демонструючи розуміння головних думок і висновків, зроблених з тексту;
- визначає тему і основну думку тексту та аналізує їхній розвиток;
- аналізує взаємодію окремих елементів твору.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.5
Визначаємо основну думку
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
