Україна – це країна не лише досить древня (хоча й відносно недавно здобула незалежність, однак, наш народ сформувався як етнічна одиниця багато століть тому), а й вкрай багата культурною спадщиною. Картини, архітектура, література – в усіх видах мистецтва наші митці створювали щось своєрідне, неповторне, самобутнє. Деякі з цих творів такі грандіозні, величні або важливі, що вважаються справжніми чудесами України. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з деякими з них. За механікою виконання ця вправа нагадує завдання з розділу аудіювання.
На екрані перед учнем міститься досить багатий та деталізований візуальний ряд – цілий набір ілюстрацій, які повʼязані з тим, про що йде мова. Над ними – активна кнопка. Школяр натискає на неї та чує текст, що присвяченій тій чи іншій особливій місцині або ж предмету народної спадщини, який дійсно вартий уваги. Кожен текст є досить обʼємним: більше пʼяти поширених речень, які разом утворюють цілісне повідомлення, інформативне та цікаве. У ньому використовуються як описові конструкції, так і розповідні речення. Учень уважно слухає текст, після чого має вибрати з-поміж кількох варіантів назв культурних памʼяток нашої країни ту, яка називає саме описану в тексті. Коли школяр робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання, до нового аналогічного тексту, що супроводжуватиметься відповідними до нього картинками.
Таким чином, цей розділ допомагає узагальнити всі вміння, що присвячені саме роботі з текстом, але при цьому тематика вправи не може залишити байдужим. Крім того, всі чудеса України описані досить багатогранно, щоб зацікавити ними дитину, яка неодмінно захоче побачити їх на власні очі.
Учень/учениця слухає і розуміє усне висловлювання; фіксує початок і кінець, визначає на слух кількість речень у тексті; кількість слів у реченні; відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?); розуміє зміст тексту, який прослуховується; відновлює діалог.
Учень/учениця знає розклад дня, правила особистої гігієни, самообслуговування.
Учень/учениця вживає достатнью кількость слів і фраз відповідно до віку.