Ця вправа підсумовує вивчений по даній темі матеріал і дає змогу максимально проявити отримані та натреновані навички у відтворенні усного тексту. При цьому завдання має досить сильно виражений ігровий аспект.
На екрані перед учнем міститься зображення поля для гри: поле, в яке необхідно перенести літери, та колесо, схоже на те, що використовується в різноманітних лотереях. На кожному секторі цього різнокольорового колеса знаходиться своя літера. З іншого боку від поля для слів (в якому одна клітинка теж відповідає саме одній букві) знаходиться персонаж. Над цим всім – звукова кнопка. Коли школяр на неї натискає, то чує текст. Родзинка, складність і водночас особливість тексту в тому, що він є дійсно великим – більше чотирьох-пʼяти речень це справжня маленька розповідь, в якій є зачин, розвиток думки та закінчення. В тексті є багато описів, адже, хоча на кожному етапі персонаж та текст будуть нові, тематика завжди одна й та сама – професії. Учень слухає досить великий та змістовний опис тої чи іншої професії та вибирає з колеса літери, щоб з їхньою допомогою у робочому полі утворити слово – назву цієї професії, про яку мріє зображений герой. Ця назва у тексті звучить досить чітко, тож вгадати її буде вкрай просто.
Важливо інше – школяр, прослухавши до кінця текст, має змогти переказати його зміст своїми словами, а не лише вписати назву професії у каркас слова. Таким чином досягається не лише дійсно високий рівень розуміння тексту, а й розвивається вміння володіти мовою: брати вже відому інформацію та переробляти її, користуючись своїм словниковим запасом та по-своєму формулюючи фрази. Коли школяр вводить потрібне слово у каркас і таким чином відгадує улюблену професію наданого персонажа, то проходить на наступний етап.
Учень/учениця слухає і розуміє усне висловлювання; фіксує початок і кінець, визначає на слух кількість речень у тексті; кількість слів у реченні; відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?); розуміє зміст тексту, який прослуховується; відновлює діалог.
Учень/учениця вживає достатнью кількость слів і фраз відповідно до віку.