Школяр вже знайомий з прикметниками та знає про їхню роль. Однак, важливо розуміти, що досі учень працював зі словами, що належать до даної частини мови, лише коли ті були представлені в початковій формі, тобто мали граматичні категорії однини, називного відмінка та були у чоловічому (переважно) роді. Між тим, коли прикметник узгоджується з іменником, то переймає його граматичні категорії і, відповідно, змінюється за ними, але по-своєму. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з багатством форм прикметників і навчиться їх визначати у тексті.
На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься по одному такому тексту. Він представляє собою справжню, цілісну і досить цікаву історію, яка має свій сюжет та навіть розвиток, хоча текст дуже короткий – буквально три-чотири речення. При цьому текст розміщується на одній сторінці зображеної книги, а малюнок – на іншій. І цей малюнок зображує саме те, що описано в тексті. При чому важливим елементом розповіді є саме прикметники, які описують наявні в реченнях предмети та явища. Завдання, яке ставиться перед учнем на кожному етапі, завжди одне й те саме і полягає воно у пошуку цих прикметників. Як тільки школяр знаходить слово, що означає ознаку та відповідає на питання «який?» у будь-яких граматичних його формах або ж на питання «чий?» (яке теж змінюється граматично разом з прикметником), то виділяє його. У кожному реченні тексту таких слів може бути кілька або ж хоча б одне. Таким чином, рухаючись між етапами завдання, учень познайомиться з різноманіттям форм, яких набувають прикметники в залежності від конкретного випадку.
Учень/учениця має уявлення про прикметник як частину мови; впізнає прикметники в реченні і тексті; будує сполучення прикметників з іменниками; встановлює між ними граматичний зв’язок за допомогою питань; змінює прикметники за родами; визначає рід прикметників за закінченням, поставленим питанням; за родом іменників, з якими вони зв’язані; змінює прикметники за числами, вводить їх у речення.
Учень/учениця розрізняє іменники, займенники, дієслова, прикметники та прислівники та пояснює їхню роль у реченнях.