Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Школяр вже знайомий з прикметниками та знає про їхню роль. Однак, важливо розуміти, що досі учень працював зі словами, що належать до даної частини мови, лише коли ті були представлені в початковій формі, тобто мали граматичні категорії однини, називного відмінка та були у чоловічому (переважно) роді. Між тим, коли прикметник узгоджується з іменником, то переймає його граматичні категорії і, відповідно, змінюється за ними, але по-своєму. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з багатством форм прикметників і навчиться їх визначати у тексті.

    На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься по одному такому тексту. Він представляє собою справжню, цілісну і досить цікаву історію, яка має свій сюжет та навіть розвиток, хоча текст дуже короткий – буквально три-чотири речення. При цьому текст розміщується на одній сторінці зображеної книги, а малюнок – на іншій. І цей малюнок зображує саме те, що описано в тексті. При чому важливим елементом розповіді є саме прикметники, які описують наявні в реченнях предмети та явища. Завдання, яке ставиться перед учнем на кожному етапі, завжди одне й те саме і полягає воно у пошуку цих прикметників. Як тільки школяр знаходить слово, що означає ознаку та відповідає на питання «який?» у будь-яких граматичних його формах або ж на питання «чий?» (яке теж змінюється граматично разом з прикметником), то виділяє його. У кожному реченні тексту таких слів може бути кілька або ж хоча б одне. Таким чином, рухаючись між етапами завдання, учень познайомиться з різноманіттям форм, яких набувають прикметники в залежності від конкретного випадку.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.11
Шукаємо прикметники у тексті
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити завдання
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися