Дієслово – досить різноманітна частина мови. Вона означає дію або стан і має свої, властиві їй граматичні категорії. Наприклад, дієслово змінюється за часом. У минулому часі цим словам стає притаманна категорія роду. Також ці слова змінюються за особами. Крім того окремо виділяється інфінітив – початкова форма. А дія, яку описують ці слова, може бути завершеною або ні – і відповідно дієслова можуть бути доконаного або недоконаного виду. Кожна граматична категорія означає нову форму дієслова – і нове питання, на яке воно має відповідати. Таке різноманіття є зовсім новим, адже дієслово сильно відрізняється від іменника, прикметника, числівника або займенника, тож для учня знайомство з дієсловами є чимось зовсім іншим.
У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься розподіляти дієслова за питаннями, на які вони відповідають. На екрані перед учнем міститься зображення дієслів, розташованих у стовпчик. Вони різні лексично, а граматично серед них можна виділити два різновиди, кожен з яких відповідає на інше питання. По боках від дієслів знаходяться робочі області, кожна – підписана своїм дієслівним питанням.
Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб розподілити всі ці дієслова у дві зони. Для цього школяр послідовно, починаючи з першого слова, задає кожне з двох питань до дієслова. Учень вибирає, на яке з питань це слово відповідає – і переносить його до відповідної області. Коли школяр таким чином відсортує всі слова у стовпчику, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії, але питання, як і слова будуть іншими, новими.
Учень/учениця має уявлення про дієслово як частину мови; впізнає дієслова в реченні, тексті, ставить до них питання; зв’язує з іменниками; розрізняє часові форми дієслова; ставить питання до дієслів різних часових форм; змінює дієслова за часами у формах доконаного і недоконаного виду (без уживання термінів) за допомогою питань: що робить? що зробить? що робив? що зробив?; розпізнає часові форми дієслів у тексті.
Учень/учениця утворює і доречно вживає форми часів дієслів.