Ця вправа продовжує опрацювання теми порівняння, але робить це у досить цікавій формі. Справа в тому, що у попередніх завдання вже робився акцент як на службових словах, так і на тих, які використовуються безпосередньо для того, щоб порівняти обʼєкт обговорення. Однак, при цьому загалом тема порівнянь є досить масштабною і важливою, тому обмежитись наявними і пройденими вправами не можна – необхідно закріпити практичні навички роботи з цими конструкціями. Цьому й присвячено дану вправу, яка має досить оригінальний спосіб подання інформації і при цьому акцент робиться на ігровій складовій.
На екрані перед учнем міститься майже готове порівняння. Адже в ньому бракує одного із слів, хоча загалом значення конструкції зрозуміти дуже легко. Слово, якого не вистачає, знаходиться поряд, але його буквений склад неправильний, хаотичний. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перемістити літери так, аби утворити потрібне слово. При цьому школяр має сам, за змістом порівняння, здогадатись, що це за слово, адже на перший погляд розібрати нагромадження з літер складно. Коли учень поставить кожну літеру на своє місце, то утворить потрібне слово і зможе перемістити його у словосполучення з порівнянням.
Після цього школяр проходить на наступний рівень завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій, хоча конструкції кожного разу істотно відрізняються між собою та є досить образними й цікаво оформленими, аби привернути увагу школяра. В свою чергу, інтерактивності вправі додає наявність персонажа, який промовляє порівняльний зворот.
Учень/учениця розуміє значення мови в житті людей; знає основні ознаки культури мовлення; володіє словами ввічливості, різними формами звертання до тих, з ким спілкується.
Учень/учениця вживає найвідоміші сполучники.