Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Багатство мови виражається не лише у тому, що її словниковий запас може використатись для називання більшості явищ та оточуючих предметів, а у тому, що за допомогою мови можна виразити образне мислення. Це відбувається завдяки можливості слів мати як пряме, так і переносне значення. Дитина, виконуючи попереднє завдання, вже мала можливість познайомитись з цим явищем та звернути увагу на його особливості, наприклад, на контекстну зміну первинного значення слова в залежності від способу його використання.

    У ході виконання цього завдання школяр тренуватиметься самостійно підбирати влучне слово, вжите у переносному значенні. На екрані є зображення яскравого та багатоелементного малюнку. Головна його особливість – акцент на певному настрої. У дитини малюнок має викликати певні емоції, повʼязані з тим, що на ньому зображено. Наприклад, якщо там намальована дівчинка-садівник, то поруч з нею – сад, де дуже багато різноманітних, великих і надзвичайно гарних квітів. Завдяки малюнку дитина розуміє – майстерність дівчинки-садівника дійсно велика і гідна похвали. В такому випадку можна використати влучний вислів у переносному значенні, адже образність слів в таких виразах підсилює емоційний зміст фрази. І говорячи про майстерність дівчинки, можна сказати, наприклад, що в неї золоті руки, якщо вона виростила цей сад. Частина цього виразу в якості підказки вже знаходитиметься на екрані. Школяр має лише згадати вже відомий  набір висловів – використати влучне слово, аби утворити потрібний вираз. Коли дитина це робить, вибираючи один з кількох варіантів, які є під малюнком, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічний набір дій. Проте як малюнок, так і вислів будуть, звісно, вже іншими.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.2
Утворюємо словосполучення з переносним значенням
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися