Алфавіт є чи не першим, з чим знайомиться дитина під час вивчення української мови. Однак, і пізніше, коли школяр вже має певний досвіт роботи зі словами, словосполученнями та реченнями, актуальність знання абетки залишається. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься відновлювати абетку з пропущеними літерами. Завдяки цій вправі дитина пригадає послідовність букв, згадає всі літери, що входять до складу саме української мови, повторить їхнє написання та звучання (адже бажано, щоб дитина, виконуючи вправу, повторювала літери, які були пропущені, вголос). Отже, на екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення абетки. Згідно з сюжетом її відтворює робот, однак, його знання української не бездоганні: деяких літер в абетці бракує. На їхніх місцях порожні клітинки. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб вписати у ці порожні клітинки букви, які там мають знаходитись. Для цього школяр аналізує абетку, згадує порядок букв у ній, після чого визначає, скажімо, яка буква знаходиться після «С» та перед «У», а яка – між буквами «Ґ» та «Е». варіантів відповіді нема. Натомість дитина має самотужки вписати у порожні клітинки потрібні літери, демонструючи не лише знання алфавіту, а й навички орієнтації у клавіатурі, де букви розміщені не за абеткою, а згідно з частотою вживання у словах. Вправа має цікаве візуальне оформлення, яке доповнюється сюжетом про робота. Коли дитина доповнить алфавіт, то пройде на наступний етап, де пропущені будуть інші літери. Робот зображуватиметься новим малюнком, та й букви будуть мати інший колір. Таким чином візуальний ряд доповнює сюжетну основу вправи і перетворює її на гру. Вправа має цікаве візуальне оформлення. Коли дитина доповнить алфавіт, то перейде на наступний етап, де пропущені будуть інші літери. Робот теж буде новим, та й букви матимуть інший колір. Таким чином візуальний ряд доповнює сюжетну основу вправи і перетворює її на гру.
Учень/учениця відтворює український алфавіт; називає букви на позначення голосних і приголосних звуків, парних дзвінких і глухих приголосних; правильно називає всі літери; розташовує слова за алфавітом, орієнтуючись на другу літеру.
Учень/учениця знає і використовує порядок літер у абетці.