Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Ця вправа дає дитині зрозуміти, яку велику роль відіграють присудки в утворенні речень. Адже будь-яке речення є повноцінним повідомленням, яке передає завершену думку. А без слова, котре означає дію, майже неможливо це зробити. У ході виконання цього завдання учень не просто побачить порожнину на місці присудка. Натомість школяр побачить спробу замінити присудок іншим словом і те, наскільки безглуздим набором слів в таких випадках стає речення.

    На екрані перед учнем міститься зображення нового для кожного наступного етапу речення, де іншим кольором виділено слово, котре намагається замінити присудок. Воно супроводжується малюнками, тож здогадатись про його сенс все ж можна. Отже, завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб замінити це слово на те, яке означає дію і підходить для цього речення. При цьому вибір присудка відбувається за двома категоріями: лексичною та граматичною. Складність завдання в тому, що серед варіантів, які наведені під реченням, відразу два слова належать до дієслів, однак, вибрати треба один. Як саме? Потрібне дієслово має узгоджуватись з іншими членами речення граматично, маючи такий ж час, вид, а головне – підходити за змістом речення. Коли ж учень робить свій вибір та замінює зайве слово потрібним дієсловом, то доповнює речення та завершує його. Після цього  проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій з новим реченням та іншими варіантами.

    Завдяки виконанню цієї вправи учень зрозуміє, як саме обирати дієслова до речення, як вони повʼязані з іншими словами, хоча й мають не такі, як, скажімо, в іменника чи прикметника граматичні категорії.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.6
Вставляємо присудок у речення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися