Ця вправа дає дитині зрозуміти, яку велику роль відіграють присудки в утворенні речень. Адже будь-яке речення є повноцінним повідомленням, яке передає завершену думку. А без слова, котре означає дію, майже неможливо це зробити. У ході виконання цього завдання учень не просто побачить порожнину на місці присудка. Натомість школяр побачить спробу замінити присудок іншим словом і те, наскільки безглуздим набором слів в таких випадках стає речення.
На екрані перед учнем міститься зображення нового для кожного наступного етапу речення, де іншим кольором виділено слово, котре намагається замінити присудок. Воно супроводжується малюнками, тож здогадатись про його сенс все ж можна. Отже, завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб замінити це слово на те, яке означає дію і підходить для цього речення. При цьому вибір присудка відбувається за двома категоріями: лексичною та граматичною. Складність завдання в тому, що серед варіантів, які наведені під реченням, відразу два слова належать до дієслів, однак, вибрати треба один. Як саме? Потрібне дієслово має узгоджуватись з іншими членами речення граматично, маючи такий ж час, вид, а головне – підходити за змістом речення. Коли ж учень робить свій вибір та замінює зайве слово потрібним дієсловом, то доповнює речення та завершує його. Після цього проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій з новим реченням та іншими варіантами.
Завдяки виконанню цієї вправи учень зрозуміє, як саме обирати дієслова до речення, як вони повʼязані з іншими словами, хоча й мають не такі, як, скажімо, в іменника чи прикметника граматичні категорії.
Учень/учениця розрізняє на слух і на письмі розповідні, питальні і спонукальні речення; впізнає окличні речення; правильно вживає розділові знаки в кінці різних за метою висловлювання речень.
Учень/учениця визначає в реченні головні члени; поширює прості речення другорядними членами за запитаннями.