Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Дитина вже знає, що слова можна вживати як в прямому, так і в переносному значенні, однак, цим образність мови та її здатність до реалізації художнього мислення не вичерпується. Культура української мови має досить великий багаж фразеологізмів – абсолютно своєрідних висловів, які притаманні більшості мов, однак у кожній вони – свої. Фразеологізм є словосполученням, яке використовується для влучного, емоційно забарвленого опису або вислову думки мовця. Слова, які вжиті у фразеологізмі не просто використовуються у переносному значенні. Натомість вони повністю змінюють свій сенс. А образність, різноманіття та влучність фразеологізмів є ознаками багатства мовної культури.

    У ході виконання даного завдання дитина тренуватиметься працювати з такими висловами. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення кількох фразеологізмів, які розташовано у стовпчик. Поряд з ними – своєрідне розшифрування значення цього вислову, його тлумачення. Однак, фразеологізм та його тлумачення знаходяться у хаотичному порядку і не співвідносяться. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перемістити фразеологізми до відповідних тлумачень. Для цього учень має уважно прочитати кожне та зрозуміти ,як вони повʼязані. Підказкою для слугує те, що як фразеологізмів, так і варіантів їх «перекладу» однакова кількість. Як тільки школяр знайде тлумачення першого, працювати стане простіше, адже на два варіанти буде два тлумачення, а знайшовши відповідник для другого, автоматично знаходиться і відповідник для третього. Таким чином, учень, опрацьовуючи вже відомі фразеологізми, може ознайомитись ще й з новими, що корисно для розвитку образного мислення та багатства доступних для дитини мовних засобів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.11
Знайомимося з фразеологізмами
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися