Україна – найбільша країна, що повністю розташована в межах Європи. Відтак її географічне різноманіття дозволяє мандрувати та з цікавістю знайомитися з рідними теренами. Це завдання містить вражаючі факти про Україну, які лише посилять бажання мандрувати її просторами.
Учень/учениця:
- сприймає, аналізує, оцінює прочитані чи почуті відомості та добирає й використовує ті з них, які необхідні для досягнення певної комунікативної мети;
- використовує українську мову як засіб формування ціннісної позиції щодо громадянського патріотизму, любові до Батьківщини, української природи, почуття гордості за свою країну, поваги до її історії, культури й історичних пам’яток, сімейних цінностей, визнання цінності здоров’я свого й інших, оптимізм у сприйманні світу;
- усвідомлює необхідність бути готовим і здатним дотримуватися морально-етичних норм стосовно дорослих і ровесників у школі, позашкільному житті, удома, у суспільно корисній діяльності.
Учень/учениця:
- аналізує мовні й позамовні поняття, явища, закономірності;
- порівнює, узагальнює, конкретизує їх;
- виділяє головне з-поміж другорядного;
- здобуває інформацію з різноманітних джерел (довідкової, художньої літератури, ресурсів Інтернету тощо), здійснює бібліографічний пошук, працює з текстами вивчених типів, стилів і жанрів мовлення;
- систематизує, зіставляє, інтерпретує готову інформацію;
- моделює мовні й позамовні поняття, явища, закономірності.
Учень/учениця:
— знає та використовує точні загальнонаукові та мовноспецифічні слова та фрази у висловлюваннях рівня 8-го класу;
— знає точні відповідні загальні академічні та спеціальні визначення, які є базовими для конкретної теми, виконує певні навчальні дії на основі слухання або читання слів та фраз;
— вміє застосовувати накопичені лексичні знання під час розгляду важливих для розуміння чи вираження думки понять;
— вміє використовувати словник для пояснення слова або фрази, важливої для розуміння або вираження думки.