На минулому уроці ми відбирали назви живих істот за спільним значенням. Тепер настав час докладніше дослідити спільні назви предметів, які нас оточують.

Наприклад, ми можемо назвати іграшкою й ляльку, і машинку, і дзиґу. Тобто можемо дати спільну назву кільком різним предметам за їхнім спільним призначенням.

Вміння узагальнювати різні поняття, спираючись на спільне значення, дуже важливе для пізнання навколишнього світу й розвитку мовлення. Для цього стане в нагоді нове завдання Вчителя.

На сьогоднішньому уроці ми будемо відбирати за спільним значенням слова, які називають неживі предмети. Ми побачимо кілька малюнків і слова, які їх описують. Вчитель прочитає їх і озвучить спільну назву. Нашим завданням буде відібрати з запропонованих слів ті, які їй відповідають.

Це завдання складне й потребує великої уваги й зосередженості. Але навіть у разі помилки не варто засмучуватися, адже Вчитель завжди радий допомогти, а яскраві ілюстрації не дадуть нудьгувати!