Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Тема ймовірностей стосується водночас і академічної математики, і цілком життєвих питань. Навчаючи у молодшій школі, дитина ще не знає, що таке іспит, як більшість студентів хвилюється під час сесії, зокрема тому, що вивчили відповіді лише на питання деяких білетів. Інші ж для них залишаються загадкою. При цьому, мабуть, жоден студент не вивчив всі білети до екзамену (і йде мова про будь-який іспит за всю історію студентства), тож завжди залишається вірогідність, що попадеться саме той, питання в якому для студента є невідомими, а це значить, що він не зможе файно на них відповісти і отримає погану оцінку. Для дитини наразі ці острахи є не актуальними, проте сама ситуація прекрасно ілюструє саму суть теми ймовірностей. Чим більше білетів вивчив студент, тим більше ймовірність, що йому попадеться той, на питання кого він готовий відповісти. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься визначати вірогідність того, що студент завалить чи здасть іспит. На кожному етапі завдання на екрані міститься сюжет, згідно з яким вивченими є певні білети, а інші – ні. Пропорція завжди інша, хоча суть історії залишається такою ж самою, незалежно від етапу вправи. Наприклад, вивченими можуть бути перший та останній білети з тридцяти, або перший, другий, пʼяти, сьомий, восьмий, девʼятий і десятий з десяти. Відповідно в першому випадку, коли студент навмання тягнутиме білет, більша вірогідність, що йому попадеться невивчений білет, а у другому – що вивчений. Для того, щоб зрозуміти співвідношення шансів, учень має використати логічне мислення та свої здатності до аналізу, які й тренуються у ході виконання цього завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Т.2
Білет на екзамені
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися