Тема ймовірностей стосується водночас і академічної математики, і цілком життєвих питань. Навчаючи у молодшій школі, дитина ще не знає, що таке іспит, як більшість студентів хвилюється під час сесії, зокрема тому, що вивчили відповіді лише на питання деяких білетів. Інші ж для них залишаються загадкою. При цьому, мабуть, жоден студент не вивчив всі білети до екзамену (і йде мова про будь-який іспит за всю історію студентства), тож завжди залишається вірогідність, що попадеться саме той, питання в якому для студента є невідомими, а це значить, що він не зможе файно на них відповісти і отримає погану оцінку. Для дитини наразі ці острахи є не актуальними, проте сама ситуація прекрасно ілюструє саму суть теми ймовірностей. Чим більше білетів вивчив студент, тим більше ймовірність, що йому попадеться той, на питання кого він готовий відповісти. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься визначати вірогідність того, що студент завалить чи здасть іспит. На кожному етапі завдання на екрані міститься сюжет, згідно з яким вивченими є певні білети, а інші – ні. Пропорція завжди інша, хоча суть історії залишається такою ж самою, незалежно від етапу вправи. Наприклад, вивченими можуть бути перший та останній білети з тридцяти, або перший, другий, пʼяти, сьомий, восьмий, девʼятий і десятий з десяти. Відповідно в першому випадку, коли студент навмання тягнутиме білет, більша вірогідність, що йому попадеться невивчений білет, а у другому – що вивчений. Для того, щоб зрозуміти співвідношення шансів, учень має використати логічне мислення та свої здатності до аналізу, які й тренуються у ході виконання цього завдання.
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Учень/учениця: розрізняє дроби, які дорівнюють 1
Учень/учениця: порівнює дроби з однаковими знаменниками
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
Розв’язання задач із кількома діями, що складаються із цілих чисел і мають у відповіді ціле число за допомогою чотирьох дій, включаючи приклади, в яких остача має бути округлена. Записувати ці приклади, використовуючи рівняння з літерою, що стоїть на місці невідомого числа. Оцінка правильності відповідей, з використанням усного підрахунку та обчислення в умі, включаючи округлення
Знайти всі кратні числа для цілих чисел в діапазоні 1-100. Визнати, що ціле число є кратним кожному з його дільників. Визначити, чи задане ціле число в діапазоні 1-100 кратне заданому однозначному числу. Визначити, чи задане ціле число в діапазоні 1-100 є простим чи складним.
Вирішити задачі, пов'язані із додаванням і відніманням дробів, що відносяться до одного і того ж цілого і мають однакові знаменники. Використовуючи, наприклад, візуальні моделі дробів та рівняння для розв’язання задачі.