Згідно зі свідченнями вчених вірогідність – поняття відносне. Навіть неймовірні ситуації теж можуть трапитись – просто це відбувається настільки рідко (у масштабах, які навіть важко сприйняти, особливо дитині), що для простоти розуміння декотрі ситуації називаються неможливими. У ході виконання цього завдання дитина навчитиметься визначати такі випадки. На екрані перед учнем міститься малюнок, на якому зображено певний обʼєкт, з яким відбувається та чи інша дія. Ця дія може входити у протиріччя його природі, або може робитися акцент на малій ймовірності певного результату того чи іншого процесу. Наприклад, на гранях грального кубика є точки в кількості від одної до шести. Відтак випадання під час гри сімки на одній кості вважається неможливим, як і те, що автомобіль, пристосований лише для їзди по дорогам, буде добре працювати на океанському дні. Щоб визначити, чи є вірогідність описаної у завданні ситуації, великою, чи мізерною, дитина має використати власний багаж знань про світ та проілюстровані обʼєкти. Важливо, аби дитина активувала аналітичне мислення та логіку. Якщо це можливо, бажано, аби поряд з дитиною були батьки, які б пояснили, чому саме вірогідність того чи іншого розвитку подій більша, а чому – настільки мала, що вважається неможливою. Ця вправа не вимагає від дитини жодних обчислень, проте завдяки акценту на знанні навколишнього світу завдання вважається досить непростим. Проте наявність ілюстрацій стимулює і цікавість учня до виконання вправи, і бажання рухатись між етапами завдання, які є досить різноманітними.
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
Створити число чи форму шаблону, що відповідає даному правилу. Визначити видимі особливості шаблону, які не були виразними в самому правилі.