Хоча дитина вже ознайомилась з поняттям остачі, насправді використовується воно найчастіше тільки в спеціалізованих завданнях. Здебільшого необхідно поділити без залишку, рівно. Тренуванню цього вміння й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься набір прикладів з дією ділення. Як ділене, так і дільник представлений двоцифровими числами. Взагалі ділення багатоцифрових чисел є досить складною справою для дитини будь-якого віку. Складність полягає в обсягах інформації, яку доводиться тримати в памʼяті. Якщо приклад поданий у простій горизонтальній формі і нема куди записувати ті числа, які треба запамʼятати для подальшої роботи в інших розрядах, таке завдання стає надто складним. Проте конкретно ця вправа має досить цікаву форму викладання, що спрощує ділення двоцифрових компонентів. Справа в тому, що після знаку рівності у прикладів вже є відповіді. Проте частки переплутані, тож завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити їх на свої місця – кожне число до свого прикладу. Враховуючи, що їх всього лише три, зробити це дуже просто, адже самі варіанти і слугують підказкою: досить знайти першу відповідність, як варіантів для пошуку другої і особливо третьої майже не залишається – все стає очевидним. Як саме шукати відповідність? Маючи число, яке претендує на роль частки, дитина може або помножити його на дільник (якщо в результаті вийде ділене, то це підходящий варіант), або спробувати зрозуміти, скільки в діленому «поміститься» дільників. Частка – завжди число одноцифрове. Наприклад, у числі «24», умовно кажучи, поміщається «12» двічі, відтак саме число «2» буде часткою при діленні цих двоцифрових чисел.
Учень/учениця: передбачає кількість цифр у добутку, частці до початку виконання обчислень.
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.