Як вже відомо дитині, ділення є процесом протилежним до множення. По аналогії з даною математичною дією ділення вивчати трохи легше, тож і у випадку з роботою з круглими числами варто вдатись до порівняння. Отже, при множенні на кругле число перший множник збільшується у розряді, адже до нього дописується така кількість нулів, яка є у цьому другому множнику. Дитина вже знає про це, бо вивчала дану тему при виконанні вправ на множення. Знаючи, що ділення протилежне до множення, учень легко зрозуміє, що при виконанні даної дії розрядність діленого зменшується на стільки нулів, скільки є у дільника. Завдяки цьому ділення круглих чисел стає досить легким завданням. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи буде знаходитись зображення математичного прикладу, де як ділене, так і дільник є багатоцифровими числами. Проте всі вони мають досить небагато значущих цифр. Якщо відкинути нулі, то перед учнем звичайне ділення дво- та трицифрових чисел на одноцифрові. Знаючи, що саме треба робити з нулями при діленні, дитина просто виконує опрацювання значущих компонентів числа, після чого дописує те число нулів, яке треба. Наприклад, якщо треба «2400» розділити на «600», то два нулі дільника ділене «зʼїдає», тож залишається просто «24» розділити на «6», тож відповідь становить «4». Таким чином дитина призвичаїться до роботи з такими великими числами і не буде сприймати її як щось надважке. Крім того, ця вправа є досить хорошим тренуванням для концентрації та памʼяті, адже дитині треба і уважно стежити за кількістю нулів в обох компонентах прикладу, і виконувати дію ділення.
Учень/учениця: коментує свої дії під час виконання обчислень.
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Знайти частки і остачі цілих чисел у прикладах, де ділене буде (максимум) чотиризначним, а дільник - однозначним, використовуючи знання про розрядність чисел, властивості арифметичних дій та / або співвідношення між множенням і діленням. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.