Взаємозвʼязок чисел при виконанні один і тих самих дій не змінюється в залежності від того, про які саме дії йде мова. Трійка, помножена на четвірку, завжди даватиме в результаті число «12», а число «21», яке розділили на трійку, даватиме частку, яка дорівнює «7». Проте у випадку з круглими числами, які мають значущу цифру лише у першій одиниці (такі як «100», «10 000» тощо) та з десятковими дробами, значення набуває зміщення розрядності. Якщо помножити на одне з названих вище круглих чисел, розрядність першого множника збільшиться на рівень, відповідний кількості нулів у круглому числі, і двійка перетвориться на число «20» при множенні її на «10». Якщо ж на число «100» помножити десятковий дріб «0,2», то розряди цього круглого числа ніби витягнуть дріб до розряду цілих, і добуток становитиме ті ж «20». Навпаки, якщо розділити на «10», то частка матиме на розряд менше. З десятковими дробами все навпаки: ділення на десятковий дріб збільшує розряд діленого, а множення – зменшує розряд множника. У ході виконання цього завдання дитина переконається в цьому. На екрані перед учнем міститься кілька однотипних прикладів. Діленим завжди виступає один й той самий десятковий дріб, іноді з цілим числом, іноді – ні. Дільник – різне за розрядом, але однакове за значущими цифрами число. Варіанти результатів вже є, і надані вони для того, щоб дитина не заплуталась при пошуках відповіді на всі питання. Учень, керуючись правилом, названим вище, міняє відповіді на приклади так, щоб вони відповідали на свої вирази, адже на початку вони знаходяться у хаотичному порядку. Після цього дитина проходить на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії з іншими дробами та круглими числами, але завжди це буде саме ділення.
Учень/учениця: визначає склад числа за розрядами і за класами
Учень/учениця: визначає загальну кількість одиниць певного розряду та класу в числі
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Учень/учениця: порівнює дроби з однаковими знаменниками