Після всіх особливих випадків ділення, роботи з круглими числами, виконанням цієї математичної дії у стовпчик та з остачею залишається повернутись до основ та пригадати ділення до десяти. Цьому й присвячено дану вправу. Її значення подвійне. По-перше, для дитини важливо освіжити в памʼяті базові знання з теми ділення для того, щоб виконувати ці операції більш впевнено. По-друге, по суті ділення з великими числами містить в собі те саме ділення до десяти просто у інших розрядах. Адже коли учень ділить «205» на «5», то спочатку він на пʼятірку ділить двадцятку, а потім вже іншу пʼятірку, яку дописує до результату першого ділення. На екрані перед учнем міститься математичний приклад з дією ділення. Приклад дуже простий: ділене здебільшого є відносно невеликим числом, а дільник завжди залишається в межах першої десятки. Крім того дитина не мусить самостійно вписувати результат цієї дії. Під прикладом є варіанти відповіді, тож учень, виконавши всі обчислення, просто вибирає той варіант, який вважає правильним, проходячи після цього на наступний етап завдання. Після всіх інших вправ, які виконав учень протягом цього курсу, це завдання здасться йому дійсно легким, що психологічно теж відіграє не останнє значення: відтепер учень виконуватиме всі «прості» випадки ділення впевнено і без помилок, які траплялись раніше через неуважність. Крім того кожен етап завдання супроводжується додатковими ілюстраціями – малюнками різних створінь, персонажів, милих і добрих монстриків тощо. Ці малюнки значно урізноманітнюють візуальний ряд завдання і роблять вправу більш цікавою для виконання дитиною.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове
Учень/учениця: володіє обчислювальними навичками письмового множення та ділення багатоцифрового числа на двоцифрове
Знайти частки і остачі цілих чисел у прикладах, де ділене буде (максимум) чотиризначним, а дільник - однозначним, використовуючи знання про розрядність чисел, властивості арифметичних дій та / або співвідношення між множенням і діленням. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.