Дійшовши до цього етапу вивчення теми множення, дитина вже знає правила знаходження невідомого множника. Згідно з цими правилами, щоб знайти невідомий множник, необхідно добуток розділити на відомий множник. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься використовувати це правило на практиці. На екрані перед учнем міститься математичний вираз з дією множення – новий для кожного наступного етапу завдання. Одне з чисел пропущене – не його місці порожня клітинка. Дитина має зрозуміти, якого числа бракує, вибрати потрібний варіант з-поміж кількох, що надаються під прикладом, після чого відповідне число зʼявиться у порожній клітинці. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. Дуже важливо, що, виконуючи цю вправу, дитина не буде робити складних обчислень. Справа в тому, що добуток та відомий множник є досить великими числами, а приклад має звичайний горизонтальний формат, тож вирахувати потрібний варіант треба буде скоріше за допомогою логіки та розуміння чисел і їхньої взаємодії. Крім того, може допомогти і наявність варіантів. Адже замість того, щоб ділити два великих числа дитина може по черзі помножити кожен з варіантів на перший множник, щоб дізнатись, з яким з варіантів той дає вказаний у прикладі добуток. Ця вправа дозволяє на практиці закріпити знання, що присвячені цій темі та відпрацювати множення багатоцифрових чисел.
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання множення і ділення
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення на двоцифрове число
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Помножити ціле число до чотирьох цифр на однозначне ціле число та помножити два двозначних числа, використовуючи стратегії, що базуються на розрядності чисел та властивостях арифметичних дій. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.