Формат подання інформації у вигляді таблиці є знайомим для дитини з попередніх етапів вивчення математики. Цього разу таблиця поєднується з тренуванням вміння знаходити невідомий компонент прикладу з дією множення багатоцифрових чисел. На екрані перед учнем міститься таблиця, числа в якій змінюються на кожному наступному етапі завдання. Кожна колонка підписана. Всього їх три: дві колонки, які означають множники, а в третій знаходяться добутки. Тож відповідно кожний рядок – це окремий приклад з дією множення. Таблиця є неповною: у багатьох клітинках порожньо, там бракує того чи іншого елемента. Порожні клітинки розміщено таким чином, що у кожному прикладі бракує одного елемента, але є два інших, щоб можна було віднайти пропущене число. Цим й займеться дитина, виконуючи дане завдання. Учень аналізує таблицю, шукає, як саме можна заповнити кожну порожню клітинку за допомогою сусідніх у цьому ж рядку. Правило пошуку невідомого множника таке: добуток треба поділити на відомий множник. Крім того, дитина має памʼятати, що множники рівноцінні, тобто правило для їх знаходження залишається саме таким, як було сказано вище незалежно від того, чи було пропущено перший, чи другий з множників. Відтак дитина виконує всі обчислення у горизонтальній проекції, памʼятаючи, що кожен рядок – це приклад. Якщо ж бракує добутку, то учень просто виконує множення, адже в такому випадку обовʼязково обидва множники є в наявності. Оскільки дитина на кожному рівні виконує по кілька прикладів з множенням багатоцифрових чисел, є підказки – варіанти відповіді, які знаходяться коло таблиці. Їх треба перемістити по своїх порожніх клітинках. Після цього дитина проходить на новий рівень.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове
Помножити ціле число до чотирьох цифр на однозначне ціле число та помножити два двозначних числа, використовуючи стратегії, що базуються на розрядності чисел та властивостях арифметичних дій. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.