Тема ймовірностей є досить складна для сприйняття з кількох причин. Перш за все від того, що складні обчислення вірогідності дитині давати ще рано, а відтак ця тема вимагає перш за все саме розуміння з боку учня. Крім того, вона вимагає досить добре розвинутого образного мислення та акцентує увагу на сприйняття навколишнього світу, розумінні взаємодії різних його елементів. При цьому вивчення теми ймовірностей є досить актуальним: дитина стикається з шансами на певну подію кожного дня, хоча б, скажімо, коли постає питання про те, яка вірогідність, що батьки побачать погану оцінку в щоденнику, якщо мають звичку перевіряти щоденник кожного дня. І для того, щоб дати дитині більше практики у вивченні даної теми, у цій вправі теж йде мова про вірогідність тієї чи іншої події, проте є чітка та стала тематика – ігровий парк. Оскільки кожен рівень супроводжується набором ілюстрацій, які зображують ситуацію, описану у завданні, дитині стає більш цікаво знаходити відповідь до поданого питання. А питання завжди ставиться про ймовірності. Наприклад, якщо відомо, що у каруселі коників білого кольору вдвічі більше, ніж чорного, то треба визначити, на якого попаде дівчинка, яка не має на меті сісти саме на коня конкретного кольору. Оскільки більше білих, то й вірогідність того, що вона попаде на одного з них більша, ніж того, що на одного з чорних. Коли учень вибирає один з варіантів відповіді на питання до задачки, то проходить на наступний етап вправи.
Учень/учениця: розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один з компонентів або права частини представлена числовим виразом, перевіряє його розв’язок і записує відповідь
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Порівняти два десяткових дроби до сотих, обгрунтовуючи їх значення. Визнати, що порівняння є дійсними лише тоді, коли два десяткових дроби відносяться до одного і того ж цілого. Записати результати порівняння з символами >, = або <, і обгрунтувати висновки, наприклад, використовуючи візуальну модель.