Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Насправді є кілька різних методів зображення процесу множення. Його суть дитина вже знає: певна кількість умовних предметів (яка складає перший множник) «береться» певну кількість разів (це другий множник). І проілюструвати цю дію можна по-різному, а не лише у стовпчик чи строку. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з такими випадками. На екрані перед учнем міститься поле, де знаходиться графічне переведення множників. Є певна кількість ліній, які йдуть горизонтально або вертикально, і разом вони утворюють фігуру на кшталт квадрату з незамкнутими кутами. Він частково замальований іншим кольором. Поряд є розшифрування: які саме лінії означають цифри у розряді десятків, а які – у розряді одиниць котрого із множників. Учень слідкує за тим, де саме які лінії пересікаються та як цей квадрат замальовано: які саме кути з пересіченням ліній підпали під колір, а які – ні. У завданні, формулювання якого міститься над цією ілюстрацією, вказано, що за множники опрацьовані у даному прикладі. Завдання: зрозуміти, як знайти відповідь через цю ілюстрацію. Варіанти відповіді є орієнтирами і знаходяться під малюнком. Серед них лише один правильний, а інші досить далекі від нього. Якщо дитина заплутається і, попри наявність розшифрування, не зуміє розібратись, то принаймні приблизно зрозуміє, який результат має цей приклад. Орієнтуючи на нього, учень і має розібратись. Загалом, коли дитина зрозуміє, як саме використовувати такі графічні зображення, будь-яке множення стане відносно легким завдяки зручності цього способу. Проте малювати такі фігури надто довго, тому на практиці цей спосіб не використовується – і залишається тільки для ознайомлення.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.12
Інші методи множення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися