Насправді є кілька різних методів зображення процесу множення. Його суть дитина вже знає: певна кількість умовних предметів (яка складає перший множник) «береться» певну кількість разів (це другий множник). І проілюструвати цю дію можна по-різному, а не лише у стовпчик чи строку. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з такими випадками. На екрані перед учнем міститься поле, де знаходиться графічне переведення множників. Є певна кількість ліній, які йдуть горизонтально або вертикально, і разом вони утворюють фігуру на кшталт квадрату з незамкнутими кутами. Він частково замальований іншим кольором. Поряд є розшифрування: які саме лінії означають цифри у розряді десятків, а які – у розряді одиниць котрого із множників. Учень слідкує за тим, де саме які лінії пересікаються та як цей квадрат замальовано: які саме кути з пересіченням ліній підпали під колір, а які – ні. У завданні, формулювання якого міститься над цією ілюстрацією, вказано, що за множники опрацьовані у даному прикладі. Завдання: зрозуміти, як знайти відповідь через цю ілюстрацію. Варіанти відповіді є орієнтирами і знаходяться під малюнком. Серед них лише один правильний, а інші досить далекі від нього. Якщо дитина заплутається і, попри наявність розшифрування, не зуміє розібратись, то принаймні приблизно зрозуміє, який результат має цей приклад. Орієнтуючи на нього, учень і має розібратись. Загалом, коли дитина зрозуміє, як саме використовувати такі графічні зображення, будь-яке множення стане відносно легким завдяки зручності цього способу. Проте малювати такі фігури надто довго, тому на практиці цей спосіб не використовується – і залишається тільки для ознайомлення.
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання множення і ділення
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення на двоцифрове число
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.