Геометрична фігура характеризується кількістю вершин та кутів, які ходять до її структури. Не останню роль грає і взаємодія між ними, проте головне – саме кількість. Наприклад, трикутники характеризуються саме тим, що у кожної фігури цього виду по три кута та три сторони. Вже потім відбувається додаткова диференціація: рівносторонні трикутники відрізняються від інших тим, що у них всі сторони однакової довжини, а рівнобедрені – тим, що однаковими є дві з трьох сторін. З іншого боку прямокутники – це фігури, що мають чотири кута та чотири сторони. Якщо всі сторони рівні, то кути стають прямими. Така фігура відокремлюється в окремий вид і називається квадратом, який все ще залишається прямокутником. Отже, знання числа сторін та кутів дуже важливе. На екрані перед учнем міститься зображення геометричної фігури – нової для кожного наступного етапу. Під картинкою міститься порожнє поле. Туди треба вести число, що відповідає кількості сторін або кутів – в залежності від того, яке питання задається у кожному етапі завдання. Коли учень рахує відповідні частини фігури і вписує число-відповідь у цю клітинку, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічне завдання. Ця вправа знайомить дитину з головним принципом диференціації двовимірних фігур, а також тренує його навички їх визначення. Крім того, коли дитина вже досить впевнено рахує кількість кутів та сторін, виконувати вправу учень вже може на час, що означає більш впевнене володіння цими вміннями і краще знання геометрії в цілому.
Учень/учениця: знає означення прямокутника, квадрата; використовує властивість протилежних сторін прямокутника при розв’язуванні практичних задач; зображує геометричні фігури на аркуші в клітинку, позначає їх літерами латинського алфавіту; будує прямокутник, квадрат.